ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Anthem گشت و گذار در محیط بازی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که ۸ از دقیقه از حالت Freeplay این عنوان را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سازنده بازی Anthem یعنی استودیو بایوور به خاطر ساخت دنیا‌های وسیع ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که ۸ از دقیقه از حالت Freeplay این عنوان را به تصویر می‌کشد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سازنده بازی Anthem یعنی استودیو بایوور به خاطر ساخت دنیا‌های وسیع و جذاب در بازی‌های خود شناخته می شود و این عنوان هم از این قضیه جدا نیست. آن‌طور که در این تریلر پیداست، زمانی که شما در انتم مشغول انجام ماموریت اصلی نیستید هم کارهای زیادی برای انجام دادن و لذت بردن وجود دارند.

برای مثال نقشه بازی پر از مینی باس‌هایی خواهد بود که می‌توانید با شکست دادن آن‌ها برای خود تجربه جمع آوری کنید. در ضمن مکانیزمی با نام World Events وجود دارد که هر از چندگاهی یک ماموریت تصادفی را برای انجام دادن در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور کلی انجام این ماموریت‌های جانبی به شما کمک خواهند کرد تا زودتر از حالت عادی به آیتم جدیدی دست پیدا کرده و کاراکتر خود را تقویت کنید.

بایوور وعده داده که Anthem پر از محیط‌های مختلف برای اکتشاف و ماموریت‌های جذاب برای انجام دادن بوده و توانایی سرگرم کردن شما برای ساعاتی طولانی را داشته باشد. نکته دیگری که در این تریلر به خوبی خود را نشان می‌دهد به گرافیک فوق العاده این عنوان برمی‌گردد که نمونه آن‌ را کمتر در عناوین این نسل مشاهده کرده‌ کرده‌ایم.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. اگر قصد تجربه این عنوان روی پی سی را دارید، بهتر است حتما نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای آن داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    عجب بازی خری... حتما باید بازیش کرد. دیوونم کرد

مطالب پیشنهادی