ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپ و اسنپ
تکنولوژی

آپ و اسنپ با همکاری یکدیگر شرکت جدیدی را تاسیس می‌کنند

مجموعه آپ و مجموعه رز (مالک دارندگان برندهایی چون اسنپ، اسنپفود،اسنپ تریپ، بامیلو و غیره) در طی قراردادی با یکدیگر قصد دارند تا همکاری بیشتری داشته باشند. قرار است آپ مالک ۷۰ درصد و گروه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۱

مجموعه آپ و مجموعه رز (مالک دارندگان برندهایی چون اسنپ، اسنپفود،اسنپ تریپ، بامیلو و غیره) در طی قراردادی با یکدیگر قصد دارند تا همکاری بیشتری داشته باشند. قرار است آپ مالک ۷۰ درصد و گروه اینترنتی رز ۳۰ درصد مالکیت این محصول جدید را داشته باشند. این قرارداد که در سامانه کدال (متعلق به سامانه بورس و اوراق بهادار) منتشر شده نشان از این دارد شرکت جدید این دو کمپانی در جهت افزایش توان رقابتی و گسترش درآمدزایی آپ راه اندازی می‌شود.

شرکت آسان پرداخت پرشین (صاحب اپلیکیشن آپ) قصد دارد تا درآمدهایش را از اینکه تنها پیرامون کارمزدهای شاپرکی باشند توسعه ببخشد و به مدل‌های جدید درآمدزایی فکر می‌کند. این شرکت خطاب به سهامدارانش نوشته که رشد دانلود اپلیکیشن آپ از مرز ۳۰ میلیون بار هم گذشته است:

«شرکت جدید در جهت افزایش توان رقابتی و گسترش میزان دسترسی‌های عموم، در قالب یک همکاری مشترک (JV) برای اقدامات اجرایی ثبت شرکتی (New Company) با مالکیت ۷۰ درصد آسان پرداخت پرشین و ۳۰ درصد گروه اینترنتی رز است.»

آپ و اسنپ

بر اساس نوشته‌های این قرار داد در اختیار گرفتن انحصاری خدمات پرداخت اسنپ به آپ محول شده است و این شرکت اهداف و کارکردهای شرکت جدید را تمرکز و استقرار انحصاری تمامی خدمات گروه اینترنتی رز مانند کیف پول اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، بامیلو و غیره بر بستر اپلیکیشن آپ عنوان کرده است.

آسان پرداخت پرشین همچنین تاکید کرده که این موارد به مرور در حال تکمیل شدن است و هم‌اکنون هم در حال پیاده‌سازی روی اپلیکیشن آپ هستند و بسیاری از موارد توسط کاربران کنونی این برنامه‌ها قابل مشاهده و قابل استفاده است:

«همچنین توزیع منافع حاصل از فروش و ارائه خدمات ارائه شده بر بستر اپلیکیشن آپ به استثنای کارمزدهای شاپرکی به شرکت مشترک با سهم الشرکه تعیین شده و در نهایت تمرکز کلیه پرداخت‌های کاربران، مشتریان و تراکنش‌های مجموعه اسنپ از طریق درگاه‌های مربوط به آپ یا کیف پول مشترک از دیگر این اهداف است.»

هنوز اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تری در باره این همکاری منتشر نشده و طرفین قرارداد اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نساختند؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت جدید این دو مجموعه بزرگ در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • poison1364
    poison1364 | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    به این میگن دقیقا انحصار بازار تجارت الکترونیک! مسوولین نظارتی الآن جلوش رو نمیگیرن که مافیایی غیر قابل رقابتی دیگه ای مثل خودروسازا ایجاد نشه، بعدا برای کنترل قضیه میزنن تو سر خودشون (البته مردم بدبخت) که چه کنیم؟!!

    • reza duty
      reza duty | ۲۴ دی ۱۳۹۷

      واقعا این اونه؟

      • poison1364
        poison1364 | ۲۴ دی ۱۳۹۷

        نفس کار که ایرادی نداره و هیچ کس از ارائه خدمات گسترده و ادغام خدمات برای سهولت امور بدش نمیاد.. منظورم به ترس از ایجاد یک بازار غیر رقابتی و در آخر هم ابراز سلیقه مدیریتی به نفع سرمایه دار (که سرمایه گذار های این دو ابر شرکت که انصافا در حال حاضر خدمات خوبی هم میدن مشخصه و کمی جنس سرمایه گذار این پلتفورماست که آدم رو میترسونه) و نه مردم که یک خدمت رو تبدیل به گردنکشی مثل خودروسازان میکنه.

مطالب پیشنهادی