ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تم ویندوز
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت تم ویندوز 10 که به دسکتاپ‌ شما زیبایی می‌بخشند

بخش قابل توجهی از کاربران ویندوز، حوصله تعویض پس‌زمینه دسکتاپ‌شان را ندارند؛ معمولا از تصاویر پیش‌فرض ویندوز استفاده می‌کنند و کم پیش می‌آید که برای شخصی‌سازی سیستم عامل کاری انجام بدهند. اگر نمی‌خواهید جزو این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

بخش قابل توجهی از کاربران ویندوز، حوصله تعویض پس‌زمینه دسکتاپ‌شان را ندارند؛ معمولا از تصاویر پیش‌فرض ویندوز استفاده می‌کنند و کم پیش می‌آید که برای شخصی‌سازی سیستم عامل کاری انجام بدهند.

اگر نمی‌خواهید جزو این افراد بی‌ذوق باشید و دوست دارید که با نشاندن والپیپرهای زیبا و به کارگیری تم‌های رنگی برای دسکتاپ، با هر نگاه به مانیتور انرژی بگیرید، مقاله امروز را از دست ندهید. در این مطلب هفت تم ویندوز 10 را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند جلوه منحصر به فردی به دسکتاپ رایانه شما ببخشند.

نکته: پیش از اقدام به دانلود و نصب هر کدام از این تم‌ها، حتما توجه کنید که با نسخه (بیلد) ویندوز شما سازگاری داشته باشند. 

GreyEve Theme: تم دارک برای ویندوز

تم ویندوز

اگر چه ویندوز 10 در آپدیت‌های جدید، حالت دارک را به طور رسمی معرفی کرده اما همچنان می‌توانید از تم‌های متفرقه برای دادن جلوه تیره به محیط دسکتاپ‌تان بهره ببرید. GreyEve می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد.

این تم ویندوز که توسط یک توسعه‌دهنده مستقل طراحی شده، ظاهر شیک و منحصر به فردی به صفحه دسکتاپ شما می‌دهد. برای استفاده از آن، کافیست فایل زیپ را از لینک پایین دانلود کرده و پس از خروج از حالت فشرده محتویات را در پوشه USERPROFILE\AppData\Local\Microsoft\Windows\Themes کپی پیست کنید.

سپس از تنظیمات وارد مسیر Personalization > Themes شده و آن را از میان فهرست تم‌های ویندوز انتخاب کنید.

دانلود و نصب تم 

Hover Dark Aero Theme: تم مشکی برای ویندوز

تم ویندوز

قاعدتا بین تم دارک و مشکی نباید تفاوت زیادی وجود داشته باشد. با این وجود، تم Dark Aero رنگ سیاه بیشتری دارد و در عین حال میزان کمتری خاکستری در رنگ‌آمیزی‌اش به کار رفته.

پیش از نصب این تم، لازم است نرم‌افزاری به نام UXThemePatcher را روی ویندوز 10 نصب نمایید. پس از تکمیل، به سایت DeviantArt (لینک دانلود پایین) رفته و یک کپی از تم Dark Aero را دانلود کنید.

پس از اتمام دانلود، کلیه محتویات پوشه Theme را کپی کرده و در مسیر windir%/Resources/Themes% پیست کنید. بعد از این کار با مراجعه به Settings ویندوز می‌توانید تم دانلودی را روی دسکتاپ‌تان بنشانید.

دانلود و نصب تم

به‌روزرسانی: در صورتی که برای دانلود این تم به مشکل برخورد کردید، تم‌های مشابه دیگر را از این لینک امتحان کنید. ما Ades Dark Theme را به شما پیشنهاد می‌کنیم که نصب نسبتا ساده‌ای دارد.

دانلود و نصب تم Ades 

3D Theme: یک تم زیبای HD

تم ویندوز

3D Theme در ظاهر دسکتاپ شما دستی نمی‌برد، بلکه صرفا والپیپرهایی را روی صفحه می‌نشاند که جلوه‌ای بسیار جالب و سه بعدی‌ دارند. تعداد این والپیپرها که همگی کیفیت اچ دی دارند به 17 مورد می‌رسد.

تصاویر این تم ویندوز همگی از نوع آبستره هستند و به وسیله نرم‌افزارهای دیجیتالی خلق شده‌اند، بنابراین شاید مورد پسند همه قرار نگیرد. در هر صورت برای استفاده از این تم، کافیست فایل‌های دانلود شده از لینک پایین را در مسیر windir%/Resources/Themes% کپی/پیست کنید.

خوشبختانه امکان جابجایی خودکار میان والپیپرهای این تم را نیز دارید. کافیست پس از نصب، روی دسکتاپ راست کلیک کرده و در تنظیمات گزینه Next Desktop Background را انتخاب کنید تا والپیپرهای بعدی انتخاب شوند.

دانلود و نصب تم / لینک مستقیم

XP Themes: تمی برای خاطره‌بازها

تم ویندوز

دیگر کمتر کسی از ویندوز ایکس پی استفاده می‌کند، اما یاد و خاطره‌اش در ذهن همه ما زنده است. اگر شما هم مثل من شیفته ظاهر دوست‌داشتنی این ویندوز بودید، با تم XP Themes می‌توانید خاطرات‌تان را یک بار دیگر در ویندوز 10 زنده کنید.

تم‌های متعددی وجود دارند که ظاهر ویندوزهای قدیمی را در ویندوز جدید برایتان شبیه‌سازی می‌کنند. اما در مورد ایکس پی، XP Themes بهترین تمی است که می‌توانید به سراغش بروید.

پیش از دانلود و نصب این تم اطمینان حاصل کنید که از قبل نرم‌افزار UxStyle را روی رایانه‌تان نصب کرده‌اید.

دانلود و نصب تم 

macDock: تمی برای عاشقان مک بوک

تم ویندوز

افراد زیادی این تم را نمی‌پسندند. اما اگر از طرفداران مک بوک و اکوسیستم محصولات اپل باشید، macDock می‌تواند به تم محبوبتان در ویندوز تبدیل شود. با نصب این تم می‌توانید داک معروف این سیستم عامل را، دقیقا همانطور که در مک او اس هست به ویندوز بیاورید.

خوشبختانه این داک قابل شخصی‌سازی است، و می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب‌تان را به طور دستی روی آن بچینید. نکته عالی دیگر اینکه بعضی اپلیکیشن‌های اختصاصی مک مثل ویجت، لانچ‌پد، سیری، فایندر و Exposé هم همراه آن روی رایانه شما نصب می‌شوند.

برای نصب کافیست فایل‌ها را از لینک پایین دریافت کرده و سپس فایل Exe را اجرا کنید.

دانلود و نصب تم / لینک مستقیم

تم‌های متفرقه برای دوستداران انیمه

تم ویندوز

چند سالی است که همگام با دنیا، طرفداران انیمه در ایران هم زیاد شده‌اند و احتمال دارد که شما هم جزو همین افراد باشید. اگر دوست دارید که محیط کارتان در ویندوز 10 را به شکل و شمایل انیمه‌ای درآورید، با مراجعه به لینک پایین گزینه‌های جذابی پیش رویتان خواهید داشت.

وبسایت Theme Pack مجموعه منحصر به فردی از تم‌های انیمه‌ای (همراه با والپیپر HD) در اختیارتان قرار داده که همگی را می‌توانید به طور رایگان دانلود کنید. تم‌های این مجموعه شامل انیمه‌هایی مثل Gintama، Vegeta، Evangelion و Haikyuu می‌شوند.

دانلود و نصب تم 

Age of Empires: یک تم صوتی خاطره‌انگیز

تم ویندوز

مگر می‌شود گیمر باشید و با Age of Empires خاطره نداشته باشید؟ موزیک متن فوق‌العاده این بازی یکی از آهنگ‌هایی است که محال است از یاد گیمرها برود. اگر دوست دارید صدای استارت ویندوز و پیام‌های خطا و هشدار را با صداهای نوستالژیک به کار رفته در این بازی جایگزین کنید، دانلود این تم را از دست ندهید.

به غیر از صدا، تم Age of Empires تعدادی والپیپر اچ دی هم دارد که می‌توانند ظاهر جذابی به دسکتاپ شما ببخشند. خوشبختانه برای استفاده از این تم نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

دانلود و نصب تم صوتی / لینک مستقیم 


تم‌های ویندوز 10 فراوانند و سلایق متفاوت. سلیقه شما چه نوع تم‌هایی را می‌پسندد؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • mr8636459
    mr8636459 | ۲ آبان ۱۳۹۸

    چطوری تم نصب شده رو حذف کنیم

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    لینک هاتون مشکل دارن. خیلی دوست دارم عوض کنم تم رو ... خواهشا این مطلب رو بروز رسانی کنید لینک های سالم بدید...

  • issaiyan
    issaiyan | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    مک داک رو نصب کردم ولی واسه اجرا شدنش پسورد میخواد!!?

    • amirreza nademi
      amirreza nademi | ۲۴ تیر ۱۳۹۸

      مک داک پسوورد میخواد پسووردش چیه؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی