ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ ایکس
تکنولوژی

نام و قیمت احتمالی گلکسی اس ۱۰ سازگار با 5G مشخص شد

برخلاف سال های دیگر امسال پرچمدارهای عادی سری گلکسی اس مورد انتظارترین موبایل های سامسونگ نیستند و بسیاری از کاربران اشتیاق بیشتری برای مشاهده نسخه 5G این موبایل ها دارند که بر اساس گزارشی جدید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

برخلاف سال های دیگر امسال پرچمدارهای عادی سری گلکسی اس مورد انتظارترین موبایل های سامسونگ نیستند و بسیاری از کاربران اشتیاق بیشتری برای مشاهده نسخه 5G این موبایل ها دارند که بر اساس گزارشی جدید حدود دو برابر گلکسی اس ۱۰ لایت قیمت خواهد داشت.

نشریه کره ای «الکترونیک تایمز» (ETNews) با انتشار گزارشی مدعی شده گلکسی اس ۱۰ سازگار با شبکه 5G آماده شده و سامسونگ آنرا به نام گلکسی اس ۱۰ ایکس روانه بازار خواهد کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این موبایل بین ۱۴۲۴ تا ۱۶۰۲ دلار عنوان شده که تقریبا دو برابر نسخه لایت با بهای تخمینی ۷۱۲ تا ۸۰۰ دلار خواهد بود.

گلکسی اس ۱۰ ایکس
گلکسی اس ۱۰ ایکس در کنار پشتیبانی از شبکه 5G احتمالا از دوربین اصلی چهار گانه و سلفی دوگانه، نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. آنچه که این موبایل را یک  سر و گردن بالاتر از برخی رقبا قرار می دهد چیپست اگزینوس ۵۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار رم ۱۰ گیگابایتی و یک ترابایت حافظه داخلی است.

ETNews همچنین مدعی شده که گلکسی اس ۱۰ ایکس مثل نسخه های دیگر این خانواده از قابلیت به نام «life pattern mode» بهره می برد که با تکیه بر هوش مصنوعی و نظارت بر الگوهای کاربری بخش های خاصی از موبایل را کنترل می کند. این قابلیت احتمالا با شناسایی الگوهای استفاده کاربر از اپلیکیشن ها، اپ های اجرا شده در پس زمینه را می بندد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شده و کارایی پردازنده و پردازشگر گرافیکی افزایش پیدا کند.

کمپانی کره ای هنوز به این گزارش واکنش نشان نداده اما با توجه به نمایش نسخه اولیه گلکسی سازگار با شبکه های 5G در کنفرانس کوالکام و همچنین CES 2019 به نظر فاصله چندانی با معرفی این دستگاه و راهیابی آن به بازار باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    ۱۰ گیگ رم
    حافظه ۱ ترا
    ????

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    ای کاش همرو‌ 5g میزد
    چند نسخه بودن نارضایتی کاربرا‌ رو داره

مطالب پیشنهادی