ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سینماتیک جدید رزیدنت اویل 2 با محوریت داستان بازی را اینجا ببینید [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 2 منتشر شده که صحنه‌های مختلفی از داستان این بازی مورد انتظار را به تصویر می‌کشد. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی رزیدنت اویل 2 یعنی لئون اس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

تریلر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 2 منتشر شده که صحنه‌های مختلفی از داستان این بازی مورد انتظار را به تصویر می‌کشد.

در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی رزیدنت اویل 2 یعنی لئون اس کندی، کلیر ردفیلد و ادا وانگ هستیم که در این قسمت کشمکش‌های متعددی را بایکدیگر تجربه خواهند کرد. لئون و کلیر در راکون سیتی بحران زده‌ای گیر کرده‌اند که تعداد زیادی از مردم آن به خاطر یک سلاح بیولوژیکی به زامبی‌های خطرناکی تبدیل شده‌اند.

در نسخه اصلی بازی، هر کدام از شخصیت‌ها دارای سلاح‌های مخصوص به خود و خط داستانی جداگانه‌ای بودند که طبق گفته‌های کارگردان بازی، این قابلیت در نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 هم وجود خواهد داشت. او می‌گوید به پایان رساندن خط داستانی هر کدام از شخصیت‌های اصلی یعنی لئون و کلیر بیشتر از ۱۰ ساعت طول خواهد کشید.

سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در نسخه ریمیک رزیدنت اویل 2 به خط داستانی نسخه اصلی بازی وفادار مانده‌اند. البته تغییرات ریز و درشتی در داستان و مراحل بازی اعمال شده تا با تجربه‌ای نسل هشتمی و استاندارد طرف باشیم.

پیش از این هم کپکام یک دموی قابل بازی از رزیدنت اویل 2 را منتشر کرده بود که طی آن کاربران می‌توانستند بخشی از یک مرحله بازی را به مدت زمان محدود ۳۰ دقیقه تجربه کنند. واکنش‌های مثبت نسبت به دمو باعث شد تا فروش این بازی در مارکت‌های مانند استیم با رشد قابل مشاهده‌ای روبرو شود. اگر هنوز موفق به تجربه این دمو نشده‌اید، پیشنهاد میکنم حتما نگاهی به این مطلب داشته باشید. پیش از این هم یک ویدیو ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

رزیدنت اویل 2 جمعه هفته آینده یعنی در روز ۵ بهمن ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی