ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ActionDash
تکنولوژی

سازندگان اکشن لانچر از اپلیکیشن جدید ActionDash رونمایی کردند

گوگل همزمان با انتشار اندروید پای، از اپلیکیشن جدیدی به نام Digital Wellbeing برای این نسخه از سیستم عامل رونمایی کرد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت سافت لانچ عرضه شده، اما هنوز طیف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

گوگل همزمان با انتشار اندروید پای، از اپلیکیشن جدیدی به نام Digital Wellbeing برای این نسخه از سیستم عامل رونمایی کرد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت سافت لانچ عرضه شده، اما هنوز طیف وسیعی از دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند.

اگر دوست ندارید برای Digital Wellbeing منتظر بمانید، خوشبختانه توسعه‌دهندگان اندروید اخیرا نمونه مشابهی از این اپلیکیشن را توسعه داده‌اند که با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد. ActionDash نام این اپلیکیشن جدید بوده و محصول همان تیم برنامه‌نویسی است که اکشن لانچر را برایتان به ارمغان آورده‌اند.

درست مثل Digital Wellbeing، اپلیکیشن ActionDash هم به شما اجازه می‌دهد که میزان استفاده‌تان از گوشی را پایش کنید. با این وجود امکاناتی دارد که در اپلیکیشن پیش‌فرض اندروید پای هم آن‌ها را مشاهده نخواهید کرد.

ActionDash

ActionDash می‌تواند به طور روزانه، خلاصه‌ای از میزان استفاده‌تان از گوشی را به نمایش درآورد. همچنین امکان تهیه نسخه پشتیبان از این داده‌ها را هم فراهم می‌کند و هنگام استفاده در شب، می‌تواند وارد حالت تاریک شود. پس از نصب اپلیکیشن، باید از طریق تنظیمات Usage Access دسترسی‌های لازم را به آن بدهید تا کار پایش داده‌ها را آغاز کند.

تفاوت محصول جدید سازندگان اکشن لانچر با Digital Wellbeing در این است که دیتای شما، درون گوشی باقی می‌ماند مگر اینکه تصمیم بگیرید که از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین قادر به گرفتن گزارش خروجی از میزان استفاده‌تان نیز خواهید بود.

با ورود به منوی ActionDash، می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد استفاده و زمانی که پایشان گذاشته‌اید را مشاهده کنید و حتی بدانید که در طول هفته گذشته چند بار قفل صفحه را باز و بسته کرده‌اید. تمامی این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که بدانید چطور از گوشی‌تان استفاده می‌کنید، و اگر استفاده‌تان افراطی است با تکیه بر آن‌ها می‌توانید برای کاهش کار با گوشی برنامه‌ریزی کنید.ActionDash

هر چند که ActionDash امکان مسدود کردن اپ‌ها را به شما نمی‌دهد، اما قادرید هر زمان که بخواهید وارد حالت تاریک شده و به طور روزانه برای شروع استفاده از گوشی زمان تعیین کنید. اپلیکیشن از همین امروز در پلی استور منتشر شده که می‌توانید آن را دانلود کنید. البته توجه داشته باشید که نسخه رایگان حاوی تبلیغات است که در آن به حالت تاریک، پشتیبان‌گیری از داده‌ها و گسترش بازه زمانی پایش داده‌ها نمی‌توانید دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این قابلیت‌ها باید نسخه کامل اپلیکیشن را خریداری کنید که 6.99 دلار قیمت دارد و با اکشن لانچر نیز تعامل کاملی برقرار می‌کند.

ActionDash

ActionDash

سازنده: Action Launcher قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۲۹ دی ۱۳۹۷

    وقتی نمیتونیم به نسخه پلاس دسترسی داشته باشیم چه فایده داره؟

    • vahed
      vahed | ۲۹ دی ۱۳۹۷

      چرا نمی تونیم؟ مگه نسخه کرک شده نداره؟! الان اکثر برنامه های اندروید کرک میشن

      • MATELF
        MATELF | ۲۹ دی ۱۳۹۷

        نه خیلی گشتم نداشت

مطالب پیشنهادی