ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

1000 اسب تمام آمریکایی؛ قدرتمندترین موتور کمپانی موپار تولید می شود [تماشا کنید]

ما همیشه می توانیم بر روی موپار و نمایش موتورهای پر قدرت این کمپانی در نمایشگاه های خودرو حساب کنیم. سال گذشته در نمایشگاه SEMA موپار از موتور 426 اینچ مکعبی (7 لیتری) با حداکثر ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

ما همیشه می توانیم بر روی موپار و نمایش موتورهای پر قدرت این کمپانی در نمایشگاه های خودرو حساب کنیم. سال گذشته در نمایشگاه SEMA موپار از موتور 426 اینچ مکعبی (7 لیتری) با حداکثر قدرت 1000 اسب بخار رونمایی کرده بود. حال این موتور در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته شده است.

اسب بخار

همی از سال 1964 میلادی مشغول ساخت موتورهای قدرتمند برای محصولات رده بالای کرایسلر همچون دوچ چارجر بوده است. آخرین نسل این موتور یعنی "هلکریت" با حداکثر قدرت 707 اسب بخار در دوج چارجر هلکت استفاده شده بود. حال اما حداکثر گشتاور به 1288 نیوتن متر رسیده است. این موتور قابلیت نصب بر روی محصولات قبل از 1976 میلادی را دارد و در ماسل کارهای کلاسیک و خودروهای آفرود نصب می شود. سیم کشی، ماژول کنترل قدرت، آلترناتور و... بخش هایی اند که باید برای این موتور به طور جداگانه تهیه شوند.

قیمت این موتور هنوز اعلام نشده است اما این موتور 7 لیتری هشت سیلندر خورجینی از یک سوپرشارژر به حجم 3 لیتر بهره می برد که قابلیت تولید بوستی معادل 15 پوند را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی