ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لذت نوازندگی با اپلیکیشن Piano Crush؛ بازی کنید و پیانو یاد بگیرید

برای یادگیری نواختن یک ساز، همه می‌دانند که خیلی نمی‌توان روی اپلیکیشن‌ها حساب باز کرد. اما شاید کمترین فایده آن‌ها این باشد که حداقل می‌توانند عطش‌تان برای یادگیری یک ساز جدید را فرو بنشانند و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

برای یادگیری نواختن یک ساز، همه می‌دانند که خیلی نمی‌توان روی اپلیکیشن‌ها حساب باز کرد. اما شاید کمترین فایده آن‌ها این باشد که حداقل می‌توانند عطش‌تان برای یادگیری یک ساز جدید را فرو بنشانند و وقتی این موضوع با «سرگرمی» همراه می‌شود، نتیجه یقینا محصول دلچسب و جذابی خواهد بود.

Piano Crush در قالب بازی و سرگرمی آمده که لحظات خوشی را برایتان رقم بزند

Piano Crush دقیقا از همین جنس اپلیکیشن‌هاست؛ محصولی که نه با رویکرد حرفه‌ای، بلکه در قالب بازی و سرگرمی آمده که با نت‌های موسیقی لحظات خوشی را برایتان رقم بزند. هر چند اگر خیلی پیگیر باشید، احتمالا بتوانید نواختن ملودی آهنگ‌های مشهور را هم با آن یاد بگیرید.

در Piano Crush تمام چیزی که جلوی شماست کلاویه‌های پیانوست و تمام کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را در لحظه مناسب فشار دهید. در واقع با چیزی شبیه به بازی Piano Tiles مواجه هستید اما با این تفاوت که همه چیز به صورت افقی دنبال می‌شود و کارتان به مراتب سخت‌تر است.

آموزش پیانو
در Piano Crush دستتان برای انتخاب آهنگ حسابی باز است

البته وقتی در بطن آهنگ‌ها فرو بروید، تمام این سختی‌ها برایتان شیرین می‌شوند. Piano Crush مجموعه بزرگی از 300 آهنگ محبوب‌ را در خود گردآوری کرده که می‌توانید همه را با دست خودتان بنوازید؛ از موزیک‌های کلاسیک بتهوون و باخ گرفته تا سرود ملی کشورها و حتی کاور آکوستیک آهنگ‌های مشهور راک و متال.

اپلیکیشن می‌خواهد که خودتان را به چالش بیندازید

فرقی نمی‌کند چه آهنگی انتخاب کنید، Piano Crush می‌خواهد از نواختن آن لذت ببرید و ضمنا خودتان را به چالش بیندازید. برای همین بعد از اتمام هر اجرا مثل یک معلم موسیقی به نوازندگی شما امتیاز و رتبه می‌دهد. هر چه امتیاز بالاتری بگیرید و آهنگ‌ها را با اشتباهات کمتری بنوازید، آیتم‌های بهتری آزاد می‌کنید و از امکانات بهتری بهره‌مند می‌شوید.

یکی از قابلیت‌های جالب Piano Crush هم این است که پس از هر اجرا، آن را به شکل ویدیو ذخیره می‌کند. بنابراین می‌توانید ویدیوهای هر اجرا را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و کارتان را با سایر افراد مقایسه کنید که همین به اپلیکیشن کمی جنبه رقابتی هم می‌دهد. هر چند دیدگاه تیم Gismart در ساخت این اپلیکیشن بیش از رقابت روی سرگرم کردن کاربر متمرکز بوده و باید گفت که در این کار بسیار موفق ظاهر شده است.

آموزش پیانو
مثل پیانو تایلز، نت‌ها به سمت پایین سرازیر می‌شوند و وقتی به خط رسیدند باید روی کلاویه‌ها بزنید

اما اگر تجربه بازی Piano Tiles را داشته باشید، شاید کمی افسوس بخورید که ای کاش جنبه رقابت در Piano Crush هم کمی پررنگ‌تر بود. در هر صورت، اشتراک‌گذاری ویدیو و مقایسه‌اش با دیگران هم می‌تواند برایتان به نوعی رقابت تلقی شود.

یکی از امکانات جالبی که این اپ در اختیارتان قرار داده، انتخاب استایل آهنگی است که می‌نوازید. نزدیک به بیست ساز در Piano Crush وجود دارد که با جمع‌آوری امتیاز می‌توانید آزادشان کنید و در عین فشردن کلاویه‌های پیانو، آهنگ‌ها را با صدای این سازها بشنوید. دیگر خودتان تصور کنید که نواختن یک سمفونی کلاسیک با آوای گیتار الکتریکی چه لذتی می‌تواند داشته باشد.

شاید افسوس بخورید که ای کاش جنبه رقابتی Piano Crush کمی پررنگ تر بود

چیزی که این لذت را دو چندان می‌کند، کیفیت اچ دی تصاویر و البته کیفیت پخش بسیار بالای صداست. مثل تمام محصولات استودیوی Gismart، این اپلیکیشن هم از نظر بصری وضعیت مطلوبی دارد و صداها در آن به شکل استریو و با کیفیت بالایی پخش می‌شوند. در نتیجه شاید ایده بدی نباشد که برای لذت بردن از آهنگ‌ها، حتما Piano Crush را با یک هدفون خوب تجربه کنید.

آموزش پیانو
اپلیکیشن Piano Crush امکان انتخاب از میان سازهای بادی و زهی و کوبه‌ای را هم به شما می‌دهد

اپلیکیشن Piano Crush برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شده و بسیاری از قابلیت‌هایش را به شکل رایگان ارائه می‌کند. اما در این حالت ناچار به تحمل تبلیغات هستید، ضمن این که بعضی آهنگ‌ها برایتان از ابتدا آزاد نیستند. خوشبختانه تیم سازنده این موضوع را برایتان به یک محدودیت ابدی تبدیل نکرده و راه حل جالبی برای آزادسازی آهنگ‌های جدید پیش رویتان قرار داده.

در نسخه رایگان ناچار به تحمل تبلیغات هستید

کافیست یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه ببینید که در عوض پرداخت پول برای ارتقاء به نسخه پریمیوم، به طور رایگان آهنگ‌های جدید را آزاد کنید. فارغ از آنکه چنین کاری می‌تواند چقدر کسل‌کننده باشد، ولی تصور می‌کنم به آزادسازی بدون هزینه آهنگ‌های جدید می‌ارزد.

در مجموع اگر شیفته ساز پیانو هستید و دوست دارید مهارت نوازندگی‌تان در دنیای مجازی را به چالش بکشید، شاید ایده بدی نباشد که Piano Crush را روی موبایل‌تان نصب کنید. مطمئن باشید که با این اپلیکیشن اوقات بسیار شاد و مفرحی را تجربه خواهید کرد.

Piano Crush

Piano Crush

سازنده: Gismart Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 298 / 45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    عالی بود ممنون

مطالب پیشنهادی