ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رادیوی شیائومی
تکنولوژی

رادیوی الویس پریسلی شیائومی با ظاهر کلاسیک معرفی شد

الویس پریسلی، خواننده و بازیگر آمریکایی از موفق ترین و مشهورترین شخصیت های هنری قرن بیستم است که در دوران شکوفایی سبک راک اند رول به شهرت رسید. با اینکه بیش از 40 سال از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

الویس پریسلی، خواننده و بازیگر آمریکایی از موفق ترین و مشهورترین شخصیت های هنری قرن بیستم است که در دوران شکوفایی سبک راک اند رول به شهرت رسید. با اینکه بیش از 40 سال از مرگ او می گذرد، هنوز هم طرفداران خود را دارد. شیائومی با بهره بردن از همین موضوع از رادیوی الویس پریسلی خود رونمایی کرده که ظاهر گجت های دهه 60 میلادی را به یاد می آورد (البته اگر سن قد دهد).

رادیو به اسپیکر فول رِنج 52 میلی متری مجهز شده و شیائومی نوید کیفیت صدای بالا و تجربه صدای فراگیر را می دهد. دستگیره با روکش کرومی زیبا می تواند نقش پایه نگه دارنده رادیو را هم بازی کند. متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری از رادیوی شیائومی منتشر نشده. این محصول با قیمت 73 دلار روانه بازار خواهد شد.

شیائومی پیش از این هم یک محصول دیگر از سری الویس پریسلی را رونمایی کرده بود؛ اسپیکر بلوتوث «اتمیک پلیر B612» که پروژه تولید آن در وبسایت جمع آوری سرمایه قرار گرفته بود. این اسپیکر به شکل یک پخش کننده صفحه های صوتی قدیمی طراحی شده و ابعادی 63 در 47 در 30 میلی متری و وزنی 130 گرمی دارد.

رادیوی شیائومی
اسپیکر بلوتوث شیائومی اتمیک پلیر B612

اتمیک پلیر از آلیاژ آلومینیوم-روی ساخته شده و رنگ سبز آن یادآور دستگاه های قدیمی است. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول 400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با یک بار شارژ تا 7 ساعت کار می کند. سازگاری با اپل موزیک از دیگر قابلیت های اسپیکر الویس پریسلی است.

 

تماشا کنید: تبلیغ جدید تماس گروهی فیس تایم اپل با حضور الویس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی