ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایزوسل اسلیم
تکنولوژی

سامسونگ از حسگر دوربین ایزوسل اسلیم برای گوشی های با نمایشگر حفره دار رونمایی کرد

سامسونگ از حسگر دوربین با کیفیت بالا از سری ایزوسل رونمایی کرده که با رزولوشن 20 مگاپیکسلی به طور ویژه برای گوشی های با نمایشگرهای تمام صفحه طراحی شده است. حسگر ایزوسل اسلیم 3T2 کوچکترین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

سامسونگ از حسگر دوربین با کیفیت بالا از سری ایزوسل رونمایی کرده که با رزولوشن 20 مگاپیکسلی به طور ویژه برای گوشی های با نمایشگرهای تمام صفحه طراحی شده است.

حسگر ایزوسل اسلیم 3T2 کوچکترین حسگر با رزولوشن بالا از سامسونگ است و شرکت کره ای ادعا کرده که با قطر تنها 5.1 میلی متر جمع و جور ترین حسگر تصویر است. ایزوسل اسلیم 3T2 می تواند در گوشی های مجهز به نمایشگر حفره دار یا دارای بریدگی کاربرد داشته باشد، چرا که با اندازه کوچک خود به خوبی در زیر این نمایشگرها قرار می گیرد. هر پیکسل اندازه ای 0.8 میکرو متری دارد. علاوه بر این گفته شده که می تواند در دوربین های اصلی یا سلفی گوشی ها تعبیه شود.

با بهره مندی از فناوری ایزوسل پلاس، محصول جدید سامسونگ نوید کیفیت بالا، باز تولید رنگ دقیق و جذب نور بیشتر را می دهد. تکنولوژی تتراسل هم برای 3T2 در نظر گرفته شده. به لطف این فناوری هر 4 پیکسل مشابه با یک پیکسل عمل می کنند تا در شرایط نوری ضعیف تصاویر شفاف تر و روشن تر ثبت شود. با استفاده از این قابلیت حساسیت به نور افزایش پیدا می کند و تصویری 5 مگاپیکسلی ثبت می شود.

ایزوسل اسلیم

در صورتی که ایزوسل اسلیم 3T2 برای دوربین اصلی در نظر گرفته شود، می تواند به عنوان یک دوربین تله فوتو کاربرد داشته باشد و به جای بهره مندی از فناوری تتراسل از آرایه فیلتر رنگی RGB بهره ببرد. اندازه کوچک حسگر در مقایسه با حسگر یک سوم اینچی سامسونگ همچنین ارتفاع ماژول های دوربین تله فوتو در گوشی ها را تا 7 درصد کاهش می دهد. این موضوع در نهایت به طراحی گوشی های ظریف تر و با قطر کمتر منتهی می شود.

بر اساس گزارش ها انتظار می رود تولید انبوه حسگر ایزوسل اسلیم 3T2 در سه ماهه اول سال جاری میلادی آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی