ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار زمستانی تهران و کرج + جدول

در سال‌های گذشته همواره قیمت خودرو عامل بحث و جدال در دولت‌ها بوده است و یکی از مهمترین انتقاداتی که هر کدام از دولت‌ها به دولت قبل از خود وارد می‌کردند افزایش بی رویه قیمت‌ها ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

در سال‌های گذشته همواره قیمت خودرو عامل بحث و جدال در دولت‌ها بوده است و یکی از مهمترین انتقاداتی که هر کدام از دولت‌ها به دولت قبل از خود وارد می‌کردند افزایش بی رویه قیمت‌ها بوده است.
اعلام قیمت‌های جدید محصولات پرتیراژ خودروسازان هم نتوانست طی هفته‌ جاری بازار را از رکود و خاموشی نجات دهد. هر چند برخی از دست اندرکاران بازار تاکید می‌کردند که با تعیین تکلیف محصولات کمتر از ۴۵ میلیون تومان، بازار خودرو نیز تحرکی از خود نشان خواهد داد اما طی هفته جاری بازار خودرو بدون تاثیر پذیری از این اتفاق به روند ملال آور خود ادامه داد، با این حال فروشندگان نیز در مقابل کاهش قیمت مقاومت می کنند و در عمل قیمت خودرو تفاوت چندان پر رنگی را نسبت به هفته قبل نشان نمی دهد.
بازار خودرو به رغم انتظارات و پیش بینی خودروسازان تاکنون نسبت به نرخ جدید خودروها نه تنها واکنشی نداشته بلکه همچنان بر قیمت های قبلی پافشاری می کند در حالی که بسیاری از فعالان بازار وضع فعلی بازار و تداوم رکود را حاصل تحولات قیمتی اخیر و استدلال خریداران و غیرمنطقی بودن قیمت ها می دانند.
نتیجه استعلام قیمت خودرو های داخلی در بازار به شرح زیر است:قیمت خودروقیمت خودرو

براساس اطلاعات دریافتی از سطح بازار، هم اکنون خرید و فروش خودرو تا حدی زیادی جای خود را به معاوضه خودروها با یکدیگر داده است چرا که در پی افزای شدید قیمت خودرو، عملا بسیاری از خریداران و مصرف کنندگانی که پیش از این خودرو در اختیار نداشته اند (خودرو اولی ها) از کورس افزایش قیمت ها جا مانده و توان خرید خود را از دست داده اند. بنابراین در چنین اوضاعی بیشتر معاملات براساس تعویض دو خودرو با یکدیگر انجام می شود و اثر چندانی از خرید و فروش خودروهای صفر در بازار نیست. همچنین به دلیل قیمت مناسب تر خودروها دست دوم، بازار این خودروها نسبت به محصولات تازه داغ تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی