ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی پی 30
تکنولوژی

مشخصات احتمالی نمایشگر و دوربین هواوی پی 30 منتشر شد

در حالی که چندان هم با رونمایی از هواوی پی 30 و مدل پرو فاصله نداریم، گزارشی منتشر شده که خبر از مشخصات احتمالی این پرچمدران می دهد. بر اساس گزارش جدید هواوی پی 30 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

در حالی که چندان هم با رونمایی از هواوی پی 30 و مدل پرو فاصله نداریم، گزارشی منتشر شده که خبر از مشخصات احتمالی این پرچمدران می دهد.

بر اساس گزارش جدید هواوی پی 30 پرو مشابه با مدل فعلی (پی 20 پرو) با نمایشگر OLED همراه خواهد شد. البته گفته شده که این بار قرار است مشابه با میت 20 پرو لبه های خمیده ای در دو طرف نمایشگر داشته باشد. علاوه بر این ابعاد نمایشگر 6.5 اینچی و به عبارتی تقریباً هم اندازه با آیفون XS Max خواهد بود.

در مورد هواوی پی 30 هم به نمایشگر OLED اشاره شده و به این ترتیب این اولین بار خواهد بود که هواوی برای این سری، پنل های LCD را کنار می گذارد. البته در پی 30 بر خلاف مدل پرو خبری از لبه های خمیده نمایشگر نخواهد بود. اندازه نمایشگر هم احتمالاً 6.1 اینچی است.  به لطف حاشیه پایین نمایشگر باریک تر و در عین حال ضخامت کمتر موبایل انتظار می رود پی 30 از مدل فعلی (پی 20) بزرگتر نباشد.

هواوی پی 30

علاوه بر این گفته شده که هواوی برای دو گوشی پرچمدار مورد بحث بریدگی نمایشگر قطره ای شکل را در نظر خواهد گرفت. پیش از این هم رندرهایی منتشر شده بود که این موضوع را تأیید می کرد. البته در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد احتمالاً در سری پی 30 خبری از سیستم تشخیص چهره پیشرفته نیست؛ سیستمی که در میت 20 پرو شاهد آن بودیم. مورد دیگری که از سری پی 30 انتظار داریم، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر است. البته مشخص نیست که این حسگر از نوع التراسونیک یا اپتیکال خواهد بود.

اما در مورد دوربین ها به نظر می رسد در پی 30 شاهد ترکیبی مشابه با میت 20 پرو هستیم؛ یک دوربین با حسگر 40 مگاپیکسلی، در کنار یک حسگر 20 مگاپیکسلی با لنز عریض و در نهایت یک حسگر 8 مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال 3 برابری. فلش دوگانه به همراه قابلیت فوکوس لیزری هم از دیگر مشخصات این گوشی است.

هواوی پی 30

در مورد مدل پرو به ترکیب دوربین ها اشاره نشده اما برخی گمانه زنی ها خبر از دوربین اصلی 4 گانه می دهند. احتمال می رود در هواوی پی 30 پرو از یک ماژول پریسکوپ برای زوم اپتیکال بالا استفاده شود؛ شاید مشابه با آن طرحی که پیش از این از اوپو مشاهده کرده بودیم. حسگر IMX607 سونی هم یکی از کاندیدهای احتمالی برای این گوشی است.

از دیگر مشخصات سری هواوی پی 30 می توان به چیپست کایرین 980، 8 گیگابایت رم در مدل پایه و 12 گیگابایت در مدل پرو، همراه شدن با شارژر 22.5 واتی (به جای 40 واتی میت 20 پرو) و بهره مندی مدل پرو از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

 

تماشا کنید: بررسی هواوی میت ۲۰ پرو توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی