ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیپد‌های سال ۲۰۱۹ را در شش نسخه مختلف عرضه می‌کند

چندی پیش Digitimes به نقل از منبعی آگاه گزارش داد که نیمه‌ی اول سال میلادی ۲۰۱۹ باید منتظر معرفی دو آیپد جدید از اپل باشیم؛ آیپد مینی 5 و یک آیپد اقتصادی. حال محصولات جدیدی از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

چندی پیش Digitimes به نقل از منبعی آگاه گزارش داد که نیمه‌ی اول سال میلادی ۲۰۱۹ باید منتظر معرفی دو آیپد جدید از اپل باشیم؛ آیپد مینی 5 و یک آیپد اقتصادی. حال محصولات جدیدی از اپل موفق شدند که گواهینامه‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) کسب کنند. بر اساس این گواهینامه‌ها انتظار می‌رود که اپل آیپد‌های سال ۲۰۱۹ را در شش نسخه مختلف عرضه کند.

بنابر گزارش سایت My New Price، آیپد‌هایی با شماره مدل‌های A2123, A2124, A2153, A2154, A2133, و A2152 موفق شده‌اند تاییده‌های EEC را کسب کنند. با توجه به اینکه اصولاً اپل آیپد‌هایش را در دو نسخه‌ی مختلف  بر اساس پشتیبانی از وای فای یا ارتباط شبکه‌ای عرضه می‌کند، احتمالاً سال آینده شاهد عرضه‌ی سه مدل آیپد جدید خواهیم بود.

بر اساس این تاییده‌ها، تمامی آیپد‌های سال ۲۰۱۹ به صورت پیش فرض از سیستم عامل  iOS 12 پشتیبانی خواهند کرد. گفته شده که آیپد اقتصادی این شرکت از صفحه نمایش ۹.۷ اینچی استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد یک مدل از آیپد‌های سال ۲۰۱۹ ، نمایشگر ۱۰ اینچی داشته باشند.

سال گذشته اپل دو مدل آیپد پرو با صفحه نمایش‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی معرفی نمود. همچنین در این مدل‌ها تکنولوژی Touch ID قبلی را کنار گذاشت و Face ID را جایگزین آن نمود. ضمناً جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از مدل‌ها حذف نشد تا کاربران بتوانند دیرتر سراغ هدفون‌های بی سیم یا دانگل درگاه لایتنیگ بروند. همچنین حاشیه‌ی این مدل‌ها تا حد ممکن کاهش یافت تا درصد نمایشگر به بدنه‌ی بالایی برایشان رقم خورد.

به نظر می‌رسد در تولید آیپد‌های سال ۲۰۱۹ چه اقتصادی و چه پیشرفته، چنین روندی در پیش گرفته شود چرا که تاکنون اپل به فناوری کم هزینه قرار دادن این ویژگی‌ها در محصولاتش رسیده و بعید است چنین روشی را پیش نگیرد.

همچنین با توجه به عملکرد مناسب آخرین چیپست اپل یعنی A12 Bionic، به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی از این چیپست در آیپد‌های سال بعد خود استفاده نماید.

هنوز تاریخ معرفی و مشخصات دقیق آیپد‌های سال ۲۰۱۹ منتشر نشده اما سال گذشته کمپانی کوپرتینویی تنها پنج هفته پس از کسب مجوز‌های EEC به معرفی آیپد‌های جدیدش پرداخت و به همین دلیل ممکن است کمتر از دو ماه دیگر شاهد معرفی محصولات جدید باشیم.

 

تماشا کنید: چرا اپل آیپد پرو را جایگزین کامپیوتر می داند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی