ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپل ظاهرا قصد توسعه سرویس استریم بازی خود را دارد

بعد از تلاش‌های نسبتا موفق برای پیدا کردن سهمی در بازار موسیقی، به نظر می‌رسد اپل قصد ارائه یک سرویس استریم بازی محور را دارد. بر اساس اطلاعاتی که اخیر فاش شده‌ اند، کاربران برای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بعد از تلاش‌های نسبتا موفق برای پیدا کردن سهمی در بازار موسیقی، به نظر می‌رسد اپل قصد ارائه یک سرویس استریم بازی محور را دارد.

بر اساس اطلاعاتی که اخیر فاش شده‌ اند، کاربران برای استفاده از سرویس استریم بازی اپل باید مبلغ مشخصی را به عنوان آبونمان پرداخت کرده و بعد از آن با استفاده از اینترنت به لیستی از بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. به نظر‌ می‌رسد اپل از نیمه دوم سال 2018 گفتگو با سازندگان بازی‌ها برای راه‌اندازی این سرویس استریم را آغاز کرده است. ظاهرا اپل قصد همکاری با این سازندگان به صورت مستقیم و به عنوان ناشر را داشته تا به سود حداکثری از این کار دست پیدا کند.

استریم بازی

البته در حال حاضر هزینه اشتراک این سرویس و بازی‌هایی که در ابتدای کار در آن‌ حضور خواهند داشت ناشناخته هستند و این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و ممکن است حتی اپل برای همیشه قید آن را بزند.

سرویس‌های استریم نقش مهمی را در آینده صنعت ویدیو گیم ایفا خواهند کرد. چندی پیش، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که آن‌ها علاقه‌ دارند با تمرکز روی استریم به نتفلیکس دنیای بازی‌ها تبدیل شوند. این کمپانی پیش از این از Project xCloud که به شما اجازه تجربه عناوین ایکس باکس روی هر پلتفرمی را خواهد داد رونمایی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    فقط میچاپه...

مطالب پیشنهادی