ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

منتظر حضور کریس ردفیلد در بازسازی رزیدنت اویل 2 باشید

ماجراجویی لیان و کلیر در بازسازی رزیدنت اویل 2 نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. حال به نظر می‌رسد کپکام قصد اضافه کردن یکی از دیگر شخصیت‌های محبوب دنیای رزیدنت اویل یعنی کریس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

ماجراجویی لیان و کلیر در بازسازی رزیدنت اویل 2 نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. حال به نظر می‌رسد کپکام قصد اضافه کردن یکی از دیگر شخصیت‌های محبوب دنیای رزیدنت اویل یعنی کریس ردفیلد به این بازی را دارد.

سایتی که به جمع‌آوری مدل‌های رزیدنت اویل معروف است مدل کریس ردفیلد در این بازی را پیدا کرده که از نظر ظاهری شباهت زیادی به او در بسته الحاقی Not a Hero رزیدنت اویل 7 دارد. به گفته این سایت، نمونه کریس ردفیلد حاضر در رزیدنت اویل 2 با جزییات کاملی طراحی شده و بسیار قابل بازی کردن به نظر می‌رسد.

با توجه به تمام این قضایا، می‌توان احتمال اضافه شدن بخشی با محوریت کریس به رزیدنت اویل 2 را مطرح کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که مدل کریس تنها مربوط به مراحل اولیه ساخت این بازی باشد.

کریس ردفیلد

کپکام پیش از این تایید کرده بود که در صورت استقبال کاربران از رزیدنت اویل 2، برای این بازی بسته‌های الحاقی متفاوتی عرضه خواهد کرد. یکی از شخصیت‌های اصلی این بازی یعنی کلیر ردفیلد خواهر کریس بوده و برای پیدا کردن او به راکون سیتی آمده است. در ضمن، در صورتی که بازسازی رزیدنت اویل 2 را پیش خرید کرده باشید، به اسلحه کریس در این عنوان دسترسی پیدا خواهید کرد. تمام این موضوعات در کنار یکدیگر باعث می‌شوند که حضور کریس در رزیدنت اویل 2 چندان هم دور از انتظار نباشد.

جدا از تمامی این موارد، تهیه کننده بازسازی رزیدنت اویل 2 طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که مانند این بازی که با اصرار طرفداران قدیمی این سری بازسازی شده است، در صورت ابراز علاقه دوباره طرفداران و فروش خوب رزیدنت اویل 2، آن‌ها سراغ بازسازی قسمت سوم از این مجموعه پرطرفدار خواهند رفت.

به بازسازی کدام یک از نسخه‌های مجموعه رزیدنت اویل علاقه‌مند هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mobin
    Mobin | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    سری ۳ شو بازسازی کنن خیلی خوب میشه ?

  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    ?????

  • saeidhanifi
    saeidhanifi | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    مصلما همه طرفدارای رزیدنت به کریس علاقه دارن.ما رزیدنتو با کریس شناختیم، عاشق لیون ،کلر و ایدا شدیم،و پرونده رزیدنتو با جیل بستیم! همه طرفدارای قدیمی رزیدنت با این شخصیتا خاطره دارن، حتی یادمه خیلی ها مدل موی لیونو اون زمانا برای خودشون انتخاب میکردن، در کل یادش بخیر. وممنون کپکام که بلاخره همه اون خاطراتو یکبار دیگه برامون زنده کردی..

مطالب پیشنهادی