ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید بتمن با نام Batman Arkham Crisis لو رفت

اخیرا یکی از کاربران سرشناس سایت Restera اطلاعات جدیدی را بازى جديد بتمن فاش کرده که با نام Batman Arkham Crisis شناخته خواهد شد. بر اساس گفته‌های این کاربر، بتمن جدید دارای نقشه عظیمی خواهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

اخیرا یکی از کاربران سرشناس سایت Restera اطلاعات جدیدی را بازى جدید بتمن فاش کرده که با نام Batman Arkham Crisis شناخته خواهد شد.

بر اساس گفته‌های این کاربر، بتمن جدید دارای نقشه عظیمی خواهد بود که اندازه‌ای ۱.۷ برابر نقشه GTA V دارد. همچنین گفته می شود که مدت زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این عنوان باقی نمانده و Batman Arkham Crisis برای عرضه در سال 2019 میلادی برنامه ریزی شده است. هنوز مشخص نیست که میان این بازی و سری آرکام چه ارتباطی برقرار است اما بر اساس شایعه اخیر، در این عنوان باید شاهد رونمایی بین بتمن و Court of Owls باشیم.

بر اساس گفته‌های فردی که ظاهرا امکان تجربه Batman Arkham Crisis را داشته، ۲ سالی از ساخت این بازی می‌گذرد و برادران وارنر برای رونمایی از آن در شماره مارس مجله گیم اینفورمر آماده می‌شوند.

Batman Arkham Crisis

اطلاعات منتشر شده در رابطه بخش داستانی این بازی هم زیاد هستند. بر اساس گفته‌های این کاربر مرموز، در Batman Arkham Crisis امکان تجربه ۱۲ چپتر فراهم است که ظاهرا به اتمام رساندن هر کدام از آن‌ها نزدیک به یک ساعت طول خواهد کشید و در این زمان با شخصیت‌هایی مانند هارلی کویین و ریدلر نیز روبرو خواهیم شد. ظاهرا مانند دیگر قسمت‌های سری آرکام، در این بازی هم با معماهای متعددی از ریدلر وجود خواهند داشت.

سنت استفاده از وسیله نقلیه توسط بتمن که در آرکام نایت آغاز شد هم احتمالا در این بازی وجود خواهد داشت و شما طی بخش‌های مختلفی کنترل هواپیمای بتمن با نام بت وینگ را بر عهده خواهید گرفت. هسته اصلی گیم‌پلی Batman Arkham Crisis مانند گذشته روی مبارزات تن به تن، مخفی کاری و گجت‌های بتمن متمرکز خواهد بود و طی بازی‌ شما کارهای متفاوت زیادی برای انجام دادن خواهید داشت.

در ضمن، این بازی از یک بخش Co-op هم پشتیبانی می‌کند که کاربران در کنار یکدیگر می‌توانند ماموریت‌های مختلفی را به سرانجام برسانند.

در انتها باید گفت، کمپانی وارنر هنوز به شایعات ذکر شده، واکنشی نشان نداده است. طی ماه‌های اخیر شایعات مختلفی در مورد بازی جدید استودیو راک‌ استدی منتشر شده که اکثر آن‌ها تکذیب شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeed Poshtmashhadi
    Saeed Poshtmashhadi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    این سری بتمن آرخام بهترین بازی سوپر هیرویی تاریخه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    اووووووف شدیدا منتظرم

  • cesmostafa
    cesmostafa | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    حیف که سیستم گیمینگ ندارم با این قیمت‌ها هم نمیشه کاری کرد :/

مطالب پیشنهادی