ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییاتی از رزیدنت اویل 8 به بیرون درز کرد؛ بازگشت به دوربین سوم شخص

با توجه به موفقیت رزیدنت اویل 7 و عملکرد عالی بازسازی رزیدنت اویل 2 چه در جذب مخاطب و چه در جلب نظر منتقدان،‌ ساخت رزیدنت اویل 8 از این سری چندان دور انتظار نبود؛ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

با توجه به موفقیت رزیدنت اویل 7 و عملکرد عالی بازسازی رزیدنت اویل 2 چه در جذب مخاطب و چه در جلب نظر منتقدان،‌ ساخت رزیدنت اویل 8 از این سری چندان دور انتظار نبود؛ نسخه‌ای که اطلاعات جدیدی از آن در فضای مجازی لو رفته است.

این خبر توسط فردی با نام Evil VR منتشر شده که ظاهرا به اطلاعات سری کمپانی کپکام دسترسی دارد. او قبل از انتشار دمو رایگان رزیدنت اویل 2 هم اطلاعاتی را در مورد آن منتشر کرده بود و به همین احتمال واقعیت داشتن این شایعه جدید وجود دارد.

ظاهرا این نسخه هشتم با فاصله کمی نسبت به نسخه پیش و در جزیره‌ای متروک جریان خواهد داشت و طی آن ما با داستان چگونگی خلق Eveline که در رزیدنت اویل 7 با آن روبرو بودیم، آشنا خواهیم شد. طبق این اطلاعات، باید شاهد حضور باس فایت ترسناک Hook Man که در رزیدنت اویل 4 حضور داشت اما از نسخه نهایی بازی حذف شده بود، باشیم.

رزیدنت اویل 8

در ضمن، قرار است مانند رزیدنت اویل 7، در اینجا هم با توهم سر و کار داشته باشیم. بر اساس این شایعه، طی نسخه هشتم مانور بیشتری روی این قضیه داده خواهد. جدا از این موارد، به نظر می‌رسد  کار ساخت بازی آغاز شده و تیم کوچکی در حال کار روی این پروژه معرفی نشده است.

البته و طبق گفته‌های Evil VR با توجه به موفقیت بازسازی رزیدنت اویل 2، تا عرضه بازسازی نسخه سوم از این مجموعه نباید انتظار انتشار رزیدنت اویل 8 را داشته باشیم.

در انتها باید گفت که کپکام هنوز واکنش خاصی نسبت به این شایعات نداده و از آن‌ جایی که تنها یک هفته از عرضه رزیدنت اویل 2 می‌گذرد، نباید در آینده‌ای نزدیک منتظر انتشار اطلاعات رسمی جدیدی در رابطه با پروژهای بعدی رزیدنت اویل باشیم.

به ساخت بازسازی رزیدنت اویل 3 علاقه دارید یا عرضه نسخه هشتم؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Saeed Poshtmashhadi
    Saeed Poshtmashhadi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    نسخه هفتم رزیدنت ایول واقعا خوب بود و ترسناک بود به شخصه دوست دارم نسخه هشتم هم مثل نسخه هفت دوربین اول شخص داشته باشه و تو اون حال و هوا باشه یا حداقل قابلیت سوییچ بین حالت های اول شخص و سوم شخص رو داشته باشه

  • dead pool
    dead pool | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    رزیدنت اویل تا قسمت چهارم رزیدنت اویل بود باقیش از اصل فاصله گرفت
    بازسازی رزیدنت اویل 2 خیلی خوب بود و ممکنه بازسازی رزیدنت اویل به مراتب جالب تر باشه مخصوصا با حضور نمسیس

  • saeidhanifi
    saeidhanifi | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    سری های جدید فقط اسم رزیدنت رو یدک میکشن وگرنه رزیدنت نیستن که. شماره هفت یک کپی بتمام معنا از pt کوجیما بود، رزیدنت های اصلی یک، دو و سه هستن.من بیشتر منتظر بازسازی رزیدنت ۳ هستم تا ساخت رزیدنت ۸. بنظرم بیان سری رزیدنتو از ۳ دوباره ادامه بدن و اینبار بمب اتم نزنن تو شهر راکون و داستانو بصورت حرفه ای و خیلی خوب گسترش بدن و برن جلو. نه اینکه مثل ۵ و ۶ و نسخه های فرعی گند بزنن توش.راکون سیتی پتانسیل خیلی خیلی بالایی داره حیفه خرابش کنن و گند بزنن به سری رزیدنت. همین الانش رزیدنت ۲ از همه سری ها داره بهتر فروش میکنه و همینطورم فروشش بهتر و بهتر میشه.

    • mortezaniksard
      mortezaniksard | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

      جالب اینجاست که شما اصلا حرفی از نسخه ی چهارم نزدید که انصافا نقطه ی عطفی در کارنامه ی رزیدنت هست.کپکام باید داستان رزیدنتو از راکون سیتی فراتر میبرد تا بازی رنگ و بوی تکرار نگیره.همین دلیل موفقیت نسخه ریمیک،ترکیب عالی نسخه ی چهارم،هفتم و دوم بود.نظر من اینه که به جای ریبوت،به کاراکتر های با پتانسیلی مثل کارلوس،ربکا و بیلی بپردازن.حتی استیو برونساید هم پتانسیل بازگشت به سری رو داره.

      • Ali1988
        Ali1988 | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

        رزیدنت اویل ۴ بازی خیلی خوبی بود ولی به نظرم تا حدودی از ریشه هاش فاصله گرفته بود. رزیدنت اویل کد ورونیکا آخرین اویل واقعی بود. اما بازسازی نسخه دوم اون حس و حال خاص این سری رو کاملا منتقل میکنه. به خصوص اینکه المان‌های کلاسیکش مثل ماشین تایپ و معماها هنوز پابرجاس

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    دوست دارم اول بازسازی نسخه ی سوم و کد ورونیکا رو انجام بده بعد بره سراغ رزیدنت8،اینجوری هم عطش طرفدارا زیاد میشه هم اینکه با ساخت این دونسخه به یک جمع بندی برای چگونگی ساخت نسخه ی هشتم میرسند.

    • saeidhanifi
      saeidhanifi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

      آفرین این شد حرف حساب

مطالب پیشنهادی