ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۱۵ دقیقه از گیم‌پلی Rage 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

مطابق وعده قبلی، بتسدا ساعاتی پیش ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Rage 2 منتشر کرد که روی دیگری از این بازی را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو جدا از به نمایش گذاشته شدن رانندگی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۸

مطابق وعده قبلی، بتسدا ساعاتی پیش ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Rage 2 منتشر کرد که روی دیگری از این بازی را به نمایش می‌گذارد.

در این ویدیو جدا از به نمایش گذاشته شدن رانندگی در محیط بازی، شاهد گشت و گذار شخصیت اصلی در یکی از مناطق شهری Rage 2 هستیم. البته این گشت و گذار مطابق به صورت عادی پیش نمی‌رود. نکته جالب توجه دیگر در رابطه با Rage 2 به تفاوت آب و هوایی مناطق مختلف بازی با یکدیگر برمی‌گردد.

برای مثال در بخشی از این تریلر جدید،‌ شاهد نبردی سنگین در فضایی غبار آلود هستیم. البته المان تنوع در Rage 2 تنها محدود به آب و هوا نمی شود و همان‌طور که پیش از این می‌دانستیم، ما برای از بین بردن دشمنان در این عنوان به گجت‌ها و قابلیت‌های بسیار متنوعی دسترسی خواهیم داشت. بخشی از این قابلیت‌ها به اسلحه‌ شما مربوط شده و بخشی دیگر نیز به دست شخصیت‌ اصلی اضافه خواهند شد.

همچنین و از آن‌جایی که بازی در یک محیط آخرالزمانی دنبال می‌شود باید توقع روبرو شدن با هر گونه موجود عجیب و غریبی را در Rage 2 داشته باشید. در ضمن آیتم‌های دیگری مانند پول و انرژی نیز مانند قسمت گذشته در این بازی حضور دارند که شما می توانید از آن‌ها برای ارتقای خود استفاده کنید. از تمامی این موارد که بگذریم، نباید از تنوع بیشتر وسایل نقلیه در Rage 2 نسبت به قسمت قبلی غافل شد.

سازندگان بازی قول داده‌اند که کاربران با لیست بلندی از وسایل نقلیه برای جابجایی در محیط طرف خواهند بود. برای مثال در یکی از بخش‌های این تریلر، شخصیت اصلی با استفاده از یک بالگرد مدرن مسیری طولانی را طی می‌کند.

این بازی ۲۴ اردیبهشت سال آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

    سلام خسته نباشی استاد...
    عرضم به خدمتت که ویدیوتون مشکل داره کلا... وقتی میخوای به صورت فول اسکرین ببینی یه تصویر مشکی روی صفحه قرار میگیره و مجبوریم کوچیک ببینیم تریلر یا گیم پلی یا یه چیز خاص رو... لطفا مشکل رو حل کنید... مچکر

مطالب پیشنهادی