ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لوگوی جدید مجموعه اسنپ رونمایی شد؛ آغازی برای تغییرات بیشتر

اسنپ و تمام زیرمجموعه‌هایش در یک اقدام مشترک لوگو و هویت بصری خود را تغییر داده‌اند. در بیانیه‌ای که در رابطه با لوگوی جدید اسنپ از سوی همین شرکت منتشر شده است، هدف این تغییر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۰

اسنپ و تمام زیرمجموعه‌هایش در یک اقدام مشترک لوگو و هویت بصری خود را تغییر داده‌اند. در بیانیه‌ای که در رابطه با لوگوی جدید اسنپ از سوی همین شرکت منتشر شده است، هدف این تغییر «یک‌پارچگی بیش از پیش» بین تمام زیرمجموعه‌ها بیان شده است.

این یک‌پارچگی بصری اما آغازی برای یک‌ تغییر بزرگ‌تر است. اسنپ در بیانیه‌ خود می‌گوید که قصد دارد با گسترش خدماتش، کیفیت زندگی همراهان خود را افزایش دهد. در واقع اسنپ می‌خواهد در آینده، تمام خدمات مجموعه گروه اینترنت ایران را در قالب یک اپلیکیشن ارائه دهد. روابط عمومی اسنپ در همین رابطه گوید:

«به زودی خدمات مختلف مجموعه اسنپ را به صورت یکپارچه در یک اپلیکیشن عرضه می‌کنیم و به این ترتیب تمام نیازهای روزمره شما را به صورت یکجا برطرف خواهیم ساخت؛ خدماتی از قبیل درخواست آنلاین خودرو و موتور، سفارش آنلاین غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت‌ هواپیما و مدیریت هوشمند‌ خریدهای روزانه.»

اولین بار خرداد ماه بود که «ژوبین علاقبند»، مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران و مدیرعامل کنونی اسنپ از ارائه «سوپر اپلیکیشن اسنپ» خبر داده بود. او در همین رابطه گفته بود: «با عرضه این خدمات به عضو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری موبایل‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داده و آن را به سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این مردم لایق زندگی مدرن‌تری هستند.»

در تیر ماه «حسین مرادقلی»، مدیر ارشد فناوری اسنپ در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که سوپر اپلیکیشن به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از کاربران اندرویدی اسنپ فعال شده است. به گزارش دیجیاتو هم‌اکنون ۱۰ درصد از کاربران اسنپ از این اپلیکیشن جامع به صورت آزمایشی استفاده می‌کنند و اگرچه اسنپ هنوز زمان مشخصی را برای ارائه نسخه نهایی اعلام نکرده است، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تا پایان سال جاری نباید منتظر این نسخه بود و احتمالاً اسنپ در فصل اول سال ۹۸ سوپر اپلیکیشن خود را منتشر خواهد کرد.

در واقع تغییر هویت و یک‌پارچه‌سازی بصری، اولین اقدام برای حرکت به سوی همین اپلیکیشن یک‌پارچه بوده است. در حال حاضر تمام کاربران اسنپ بعد از آپدیت اپلیکیشن خود می‌توانند با این تغییر همراه باشند. گفتنی است کاربران سیستم‌عامل آی‌او‌اس از طریق لینک دانلود مستقیم می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Gholamreza
    Gholamreza | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    رابط کاربری اسکی از روی تپ سی و اوبر

  • Omid
    Omid | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    برای من هم اومده بود ولی بدون اجازه خودش نصب کرده بود اصلا بازش نکردم و پاک کردم .

  • MATELF
    MATELF | ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

    خود برنامه از لحظا ظاهری عالی شده اما دو ایراد داره... 1_لوگو بسیار ساده و طراحی بدی داره 2_وضعیت ترافیک رو دیگه نقشه ی جدید نشون نمیده

  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    حرکت بسیار خوبیه،منم امروز تو سایت دریبل لوگو اصلی که بامیلو رو ازش اسکی رفته بودن رو دیدم،بهتر ازینه کاربر ۱۷ تا اپ مختلف نصب کنه همه از یه گروه

  • نیما
    نیما | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    با توجه به اینکه تمام لوگو های قبلی از جاهای مختلف الهام گرفته شده ( بخوانید دزدیده شده ) بودند ، خیلی خوبه که چنین کاری انجام شده تا اسنپ به عنوان یک استارتاپ ایرانی ، هویت مستقلی داشته باشه.

    • sam nikzad
      sam nikzad | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

      طبق کدوم سند و مدرکی میگید لوگوهای قبلی دزدی شده بود ؟ من صد تا شرکت بزرگ و کوچک خارجی میتونم معرفی کنم که بعد و قبل اسنپ تاسیس شدن و لوگوشون از نظر گرافیکی و ظاهری با لوگو اسنپ یکسان است ، یعنی همه دزدی کرده بودن ؟ لوگو pinto لوگو pool لوگو Company لوگو surePark لوگو progress profiles لوگو levi nine لوگو seeties و صدها شرکت دیگر کاملا مشابه لوگو اسنپ تاکسی ( البته لوگو قبلی ) هستند لطفا داستان درست نکنید کار مفیدی بکنید اگر بلدید

مطالب پیشنهادی