ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالت تاریک
تکنولوژی

انتشار رندرهایی از حالت تاریک iOS در آیفون XI

افزایش استفاده از موبایل در زندگی روزمره باعث شده بسیاری از کاربران حتی شب هم از گجتشان جدا نشوند، به همین خاطر بسیاری از توسعه دهندگان حالت تاریک را به اپ هایشان اضافه کردند. با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

افزایش استفاده از موبایل در زندگی روزمره باعث شده بسیاری از کاربران حتی شب هم از گجتشان جدا نشوند، به همین خاطر بسیاری از توسعه دهندگان حالت تاریک را به اپ هایشان اضافه کردند. با این حال گوگل و اپل مدت ها در برابر ارائه حالت تاریک زیربنایی (نه فقط با معکوس کردن رنگ) در اندروید و iOS مقاومت کردند.

خوشبختانه این مساله در اندروید پای حل شده و در iOS 13 از راه می رسد تا به مطالعه آسانتر در محیط های با نور کم کمک کرده و در موبایل های با پنل اولد مصرف شارژ باتری را نیز کاهش دهد.

سایت فون آرنا بر اساس اطلاعات ارائه شده از آیفون XI، رندرهای منتشر شده و داده های موجود در مورد حالت تاریک iOS رندرهایی سه بعدی از این قابلیت را در آیفون بعدی منتشر کرده است.

حالت تاریک اینبار قرار نیست مثل نسخه های قبلی سیستم عامل ها با معکوس کردن رنگ عمل کند بلکه از پایه باز طراحی شده است. با فعال شدن این حالت احتمالا شاهد تغییر خودکار پس زمینه به تصویری با رنگ تیره عمیق خواهیم بود.

انتظار می رود iOS 13 شهریور ماه آینده و در کنار آیفون XI ارائه شود

این مود نه تنها رنگ سفید را محدود کرده بلکه از وسعت رنگ های دیگر هم تا حد ممکن می کاهد. برای مثال به جای استفاده از تا کلیدهای تنظیمات با رنگ های عمیق، تنها نوار اطراف کلید به صورت رنگی در خواهد آمد.

کوپرتینویی ها قبلا مهارت خود در این زمینه را در سیستم عامل موهاوی به رخ کشیده بودند و احتمالا بر مبنای همان ساختار سراغ حالت تاریک آیفون و آیپد می روند. انتظار می رود iOS 13 شهریور ماه آینده و در کنار آیفون XI ارائه شود. هرچند احتمال انتشار پیش از موعد آن در قالب نسخه بتا هم وجود دارد. در برخی نظر سنجی ها بیش از ۹۱ درصد کاربران از توسعه حالت تاریک در iOS 13 استقبال کرده بودند.

 

تماشا کنید: این پرینتر سه بعدی با نور سازه ها را تولید می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    مشکی رنگ عشقه.من که گوشیم مشکیه و از وقتیم که خریدمش پس زمینشو مشکی گذاشتم.هربرنامه ای هم که حالت تاریکو پشتیبانی میکنه رو هم رو این حالت تنظیم کردم.

مطالب پیشنهادی