ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از گلکسی اس 10؛ دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و شارژ بیسیم معکوس

به زمان رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 10 در اول اسفند ماه نزدیک‌تر می‌شویم و طبق انتظار خبر‌ها و اطلاعات بیشتری از غول‌های نسل بعد سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا اطلاعات به دست آمده ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱

به زمان رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 10 در اول اسفند ماه نزدیک‌تر می‌شویم و طبق انتظار خبر‌ها و اطلاعات بیشتری از غول‌های نسل بعد سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا اطلاعات به دست آمده مشخصات جدیدی از پرچمداران قدرتمند کره‌ای را فاش کرده است.

بنا بر گزارش gsmarena فردی موفق شده از پرچمداران سه گانه‌ی سامسونگ پیش از معرفی رسمی در اول اسفند ماه استفاده کند و تجربه‌ی شخصی خود را با این خبرگزاری در میان گذاشته است. طبق این گزارش به نظر می‌رسد که دوربین سلفی حفره‌ای تعبیه شده درون نمایشگر در گلکسی اس 10 هر سه پرچمدار ۱۰ مگاپیکسلی است و لنز دوم به عنوان سنسور تشخیص عمق انجام وظیفه خواهد کرد.

نسخه‌ی پلاس دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود.

بهره‌مند شدن هر سه نسخه‌ از نمایشگر سوپر AMOLED با پشتیبانی از پردازش رنگ ۱۰ بیتی از دیگر نکات اشاره شده در این گزارش است. علاوه بر این طبق ادعاهای فرد یاد شده حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر در نسخه‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از دقت و سرعت بهتری نسبت به رقبا برخوردار است اما همه‌ی یک سوم پایینی صحفه نمایش را به خود اختصاص نخواهد داد. همچنین در این گزارش اضافه شده که نسخه‌ی پلاس دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد.

اما این پایان اطلاعات جدید منتشر شده از پرچمداران جدید سامسونگ نیست و مثل روز‌های گذشته باز هم تصاویر جدیدی از این سه گوشی منتشر شد. در توییتر صفحه‌ی SaudiAndroid چهار تصویر از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر کرده که شایعات قبلی را تایید می‌کند. استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به طور حتم در هر دو نسخه وجود خواهد داشت. همچنین این دستگاه‌ها دارای دوربین سه گانه‌ی پشتی هستند.

علاوه بر این وبسایت WinFuture هم تعداد زیادی از تصاویر جدید گلکسی اس 10 را منتشر کرده که در آن‌ها می‌توان رنگ‌های مختلف این تلفن‌های هوشمند را مشاهده کرد. در این تصاویر می‌توان رنگ‌های سفید، سبز و مشکی را دید. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده توسط WinFuture را مشاهده کنید:

در خبر‌های منتشر شده از این وبسایت می‌توان رندر‌هایی دیگر در رنگ‌های مشکی سرامیکی و مشکی بلوری را هم مشاهده کرد. نکته‌ی جالب توجه تصاویر اینجاست که در آن‌ها می‌توان تفاوت اندازه‌ی گلکسی اس 10 و نسخه‌ی پلاس را متوجه شد.

سامسونگ گلکسی اس 10

در انتهای گزارش به ایرباد‌های جدید سامسونگ گلکسی اس 10 اشاره شد که به صورت بی سیم امکان شارژ شدن خواهند داشت. بنابر شایعات احتمالا ایرباد‌های سامسونگ گلکسی اس 10 با قیمت ۱۴۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در مراسمی که در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، به رونمایی رسمی از تلفن‌های هوشمند نسل آینده‌ی خود بپردازد که یکی از آن‌ها گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ARH
    ARH | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    اصلاً قیافه قشنگی نداره و زشته
    با پرچمدار های قبلی سامسونگ قابل مقایسه نیست از نظر شکل

    • minaye
      minaye | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

      ??? چی میگه؟

      • dariush eghbali
        dariush eghbali | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

        دقیق بخون متوجه میشی چی میگه

مطالب پیشنهادی