ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دومین دموی قابل بازی Devil May Cry 5 منتشر شد [دانلود کنید]

اگر موفق به تجربه دموی قبلی Devil May Cry 5 نشده‌اید، بهتر است حتما نگاهی به دمو جدید این بازی که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است نگاهی داشته باشید. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

اگر موفق به تجربه دموی قبلی Devil May Cry 5 نشده‌اید، بهتر است حتما نگاهی به دمو جدید این بازی که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است نگاهی داشته باشید. دموی قبلی به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان منتشر شد و هم اکنون تنها افرادی که از قبل آن‌ را دانلود کرده بودند می‌توانند تجربه‌اش کنند.

Devil May Cry 5 یک ادامه مستقیم برای قسمت چهارم محسوب می‌شود و سازندگان این بازی از لحاظ اتفاقات داستانی، به طور کل نسخه ریبوتی که با واکنش بسیار مثبت منتقدان روبرو شده بود را کنار گذاشته‌اند. البته سازندگان این عنوان اعلام کرده‌اند که برای ساخت این بازی چه از نسخه ریبوت و چه قسمت چهارم الهام گرفته‌اند.

Devil May Cry 5

در این قسمت ما قابلیت کنترل دو کاراکتر نام آشنای دانته و نرو در کنار شخصیت مرموزی به نام V را بر عهده خواهیم گرفت. گیم‌پلی V بیشتر از همه چیز روی کنترل جادوها و استفاده از احضار حیوانات مختلف استوار است. مبارزات نرو بیشتر از بقیه کاراکترها نیاز به تاکتیک داشته و دانته نیز یادآور نسخه‌های کلاسیک دویل می کرای خواهد بود.

البته سبک مبارزات کاراکترها طی Devil May Cry 5 ثابت باقی نمانده و شما با گذشت زمان و از بین بردن دشمنان امتیازاتی را به دست می‌آورید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را ارتقا داده و به فنون جدیدی دسترسی پیدا کنید.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد و همان‌طور که پیش از این گفتیم، دمو جدید بازی هم‌اکنون روی شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دانلود است. روز گذشته هم تریلر جدیدی از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده بود که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی