ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جایگزین‌هایی برای فورتنایت و پابجی؛ بهترین بازی های بتل رویال موبایل

[مطلب بهترین بازی های بتل رویال اندروید و iOS در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بروزرسانی شده است] چه می شد اگر ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم به دست یک دیکتاتوری می‌افتاد؟ بتل رویال نام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰
[مطلب بهترین بازی های بتل رویال اندروید و iOS در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بروزرسانی شده است]

چه می شد اگر ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم به دست یک دیکتاتوری می‌افتاد؟ بتل رویال نام کتابی است که به این سوال پاسخ تلخی می‌دهد. در بخشی از این کتاب آمده که هر از گاهی ۱۵ دانش آموز دبیرستانی دزدیده شده، به نقطه ای دوردست برده می‌شوند و در تکاپو برای کشتن یکدیگر می‌افتند.

ساز و کار بازی‌های سبک بتل رویال هم همین است. در این عناوین بازیکن‌ها با امکانات کم و برابر کارشان را آغاز کرده و با جستجو در محیطی بزرگ سعی می‌کنند آیتم های بیشتری به دست بیاورند. در پایان هر کس که بتواند بقیه را کشته و از این جهنم جان سالم به در ببرد پیروز می‌شود.

در صنعت سینما نبردهای بتل رویال را خیلی‌ها با سری فیلم‌های Hunger Games می‌شناسند

بعد از موفقیت‌های عجیب و ناگهانی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی رایانه‌های شخصی، سبک بتل رویال به یک باره محبوبیت زیادی بین توسعه‌دهندگان پیدا کرد. بازی اولین عنوان بتل رویال پلتفرم‌های خانگی نبود ولی به خاطر المان‌های جذابش توانست موج جدیدی از بازی‌های این سبک را به همراه خودش بیاورد.

اسمارت فون‌ها هم از این قضیه مستثنی نبودند. با موفقیت‌های PUBG، سازندگان اپلیکیشن‌های موبایل دست به کار شدند و سعی کردند با ساخت نمونه های مشابه روی تلفن‌های هوشمند سودی به جیب بزنند. به همین بهانه برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین عناوین دست گذاشته و بهترین بازی‌های سبک بتل رویال موبایل را معرفی کنیم.

PUBG Mobile

بازی انلاین

  • بازی آنلاین است

دو روز پیش پابجی موبایل اولین سالگرد انتشارش را جشن گرفت. عنوانی که در کمتر یک سال به باشگاه صد میلیونی‌های گوگل پلی پیوست و با وجود اینکه هنوز نتوانسته به اندازه نسخه اندروید و iOS فورتنایت درآمدزا ظاهر شود ولی از هر بتل رویال دیگری روی گوشی، بازیکن‌های بیشتری دارد. بازی با محیط‌های بزرگ و پرجزییات‌تر، رنگ‌بندی شفاف‌ و یک Draw Distance عالی (حداکثر فاصله قابل پردازش) همان چیزی است که همیشه از بتل رویال انتظار داریم.

PUBG MOBILE

PUBG MOBILE

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2400 / 1530 مگابایت زبان:

Rules of Survival

  • بازی آنلاین است

اما اگر گوشی‌تان بازی انلاین پابجی را نمی‌کشد، حداقل تا زمان عرضه نسخه جهانی پابجی لایت، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ Rules of Survival بروید. Rules of Survival چند ماه قبل از پورت رسمی پابجی منتشر شد و به عنوان یک جایگزین کارش را به خوبی انجام داد. با این حال بعد از انتشار پابجی موبایل و کیفیتی که این بازی توانست از بتل رویال ارائه بدهد، هیاهوی پیرامون Rules of Survival نیز کمتر شد. البته به خاطر تنوع حالت‌های گیم‌پلی، بازی همچنان ارزش تجربه کردن را دارد.

Rules of Survival

Rules of Survival

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2200 / 2040 مگابایت زبان:

Fortnite

  • بازی آنلاین است

برخلاف دیدگاه بعضی‌ از بازیکن‌ها که فورتنایت را اثری کژوال‌تر از پابجی می‌نامند اما اگر توانایی‌های لازم برای پیروزی در نبردهای فورتنایت بیشتر از پابجی نباشد، کمتر هم نیست. در فورتنایت باید سریع باشید، به‌خوبی تیراندازی کنید و مهم‌تر از این دو بتوانید از سیستم ساخت و ساز به بهترین حالت ممکن استفاده کنید. ترکیب این سه ویژگی چیزی را به وجود آورده که یاد گرفتنش ساده ولی حرفه‌ای شدنش چالش‌های زیادی دارد.

Fortnite

Fortnite

سازنده: Epic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 مگابایت زبان:

Creative Destruction

بتل رویال

  • بازی آنلاین است

دانلود فورتنایت برای اندروید دردسرهای خودش را دارد و بازی برخلاف iOS، روی سیستم عامل گوگل آن‌قدرها بهینه نیست؛ اینجاست که Creative Destruction به کمک طرفداران ساخته اپیک گیمز می‌آید. بازی سیستم ساخت‌وساز فورتنایت را به ساده‌ترین شکل ممکن به تلفن‌های هوشمند آورده، گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای دارد و تجربه‌ای پایدارتر ارائه می‌دهد؛ Creative Destruction اگرچه کیفیت فورتنایت را ندارد ولی به‌خاطر عملکرد بهترش در اندروید، گزینه بهتری برای دارندگان دیوایس‌های اندرویدی به‌حساب می‌آید.

Creative Destruction

Creative Destruction

سازنده: Yuan Zuo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1800 / 1420 مگابایت زبان:

Brawl Stars

  • بازی آنلاین است

این روزها خیلی از سازندگان به هر روشی که شده می‌خواهند بتل رویال را به عناوین‌شان بیاورند و سوپرسل نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. تصمیمی که البته نتیجه مثبت داشت و بخش بتل رویال براول استارز (Brawl Stars) شاید جذاب‌ترین قسمت بازی باشد. در حالت بتل رویال براول استارز که با نام Showdown در بازی شناخته می‌شود، ده بازیکن در محیطی قرار می‌گیرند و باید سعی کنند بقیه را بکشند. در نهایت هر کسی که زنده بماند، برنده مسابقه خواهد شد.

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 185.6 / 78.34 مگابایت زبان:

CrossFire Legends

دانلود بازی بتل رویال برای اندروید

  • بازی آنلاین است

کراس فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های غیرموبایلی جهان است و تنسنت با نسخه گوشی کراس فایر لجندز (CrossFire: Legends) برنامه داشت تا این محبوبیت را به تلفن‌های هوشمند هم بکشاند. بازی دو حالت گیم‌پلی مختلف دارد؛ در بخش «بتل رویال» بازی می‌توانید در محیطی بزرگ برای بقا بجنگید و در مود «بازیکن در برابر بازیکن» (PVP) نیز که تا حدودی یاد و خاطره کانتر استرایک را زنده می‌کند، در نقشه‌های کوچک‌تر نبردهایی با سرعت بیشتر را تجربه می‌کنید.

CrossFire: Legends

CrossFire: Legends

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 / 732.36 مگابایت زبان:

Survival Heroes

بازی بتل رویال

  • بازی آنلاین است

پابجی موبایل را با وین‌گلوری ترکیب کنید، چیزی که به دست می‌آید Survival Heroes است. بازی شصت بازیکن را با امکانات کم و برابر در محیط رها می‌کند و آن‌ها باید با گشت و گذار آیتم های بیشتری به دست بیاورند. در این بین اگر دشمنان بیشتری بکشید، تجربه یا همان لول شخصیت اصلی افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه آن نیز قدرت‌های ویژه اسلحه‌ها قوی‌تر می‌شوند؛ اسلحه‌ها دارای کلاس‌های مختلفی بوده و هر کدام سه قدرت متفاوت دارند.

Survival Heroes

Survival Heroes

سازنده: Snail Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 715.7 / 492 مگابایت زبان:

Axe.IO

بازی بتل رویال افلاین

  • بازی آفلاین و آنلاین است

AXE.IO وضعیتی شبیه به براول استارز دارد؛ ترکیبی از چند حالت گیم‌پلی که در یکی از آن‌ها با قوانینی شبیه به بتل رویال طرف هستیم. در این بخش که در بازی Battleground نام دارد، پنجاه بازیکن باید با یکدیگر بجنگند و در نهایت نفر آخر که بتواند از این مهلکه جان سالم به در ببرد، پیروز میدان خواهد شد. برای نبرد هم کافیست تبرهایی که به دست می‌آورید را به سمت دشمنان پرتاب کنید. البته با پیشروی و جستجو می‌توانید از شمشیر و زره نیز کمک بگیرید ولی همچنان تبرها مهمترین نقش را ایفا می‌کنند.

AXE.IO

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 288.6 / 75.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Farid
    Farid | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    پس call of duty mobile چی؟

  • pishro
    pishro | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    پابجی خیلی چرته خداییش،، من بجز مدرن کمبات با هیچکدومشون حال نمیکنم

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    من خودم سایبر هانتر بازی کردم و واقعا خیلی خوب هست ride out herous هم که خیلی خوبه و اصلا هم از پابجی و فورت کپی نکرده نمیدونم چرا به این دو تا بازی کسی توجه نمیکنه

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۶ آذر ۱۳۹۶

    چرا بازی Knives out استارت میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته ؟ اصلا تکون نمیخوره فقط همش استارت واسم باز میشه ۵۰۰ مگ دان کردیم فقط استارت بزنیم ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی