ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین سینمایی لایکا
تکنولوژی

دوربین سینمایی جدید لایکا معرفی شد

روز گذشته دوربین سینمایی لایکا ASC 100 Edition از سری M10-P معرفی شد که برای تولید ویدیوهای منحصربفرد ساخته شده. از آنجا که این دوربین به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جامعه سینماگران آمریکا ساخته شده جامعه هدفی کاملا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

روز گذشته دوربین سینمایی لایکا ASC 100 Edition از سری M10-P معرفی شد که برای تولید ویدیوهای منحصربفرد ساخته شده. از آنجا که این دوربین به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جامعه سینماگران آمریکا ساخته شده جامعه هدفی کاملا مشخص دارد؛ کاربرانی که عاشق دوربین های مشکی رنگ با لنزهای طلایی از سری سینمایی هستند.

دوربین سینمایی لایکا به یک لنز Summicron-M 35 f/2 ASPH مجهز شده و بدنه خانواده محبوب سری M10-P را به ارث برده. شرکت سازنده یک نرم افزار منحصربفرد را هم برای این دوربین در نظر گرفته که دو وضعیت سینمایی ویژه دارد و در هر جایی نمی توان آنها را پیدا کرد؛ هرچند پیش بینی می شود که به زودی شرکت های ثالث مشابه آنها را ارائه کنند.

دوربین سینمایی لایکا

یکی از این دو مد ویژه ASC Cine Classic نام دارد که ظاهری شبیه به فیلم های آنالوگ و کلاسیک تهیه شده با لنزهای ۳۵ میلی متری را به محتوای تولیدی شما می دهد و دیگر ASC Contemporary نام دارد و برخلاف مد قبلی سبک دیجیتالی مشابه به فیلم های معاصر را به اثر شما می بخشد.

بدنه طلایی رنگ لنز دوربین سینمایی لایکا نیز به نوعی تداعی کننده لنز برنجی دوربین قدیمی Ur-Leica است و زیبایی ظاهر آن را دوچندان کرده است. این دوربین همچنین یک منظره یاب اختصاصی لایکا به نام Visoflex را در دل خود جای داده تا دقیقا سوژه ای که از آن فیلم می گیرید را مشاهده کنید. دوربین سینمایی لایکا همچنین همراه با آداپتور M-PL-Mount عرضه می شود تا امکان نصب تقریبا تمامی لنزهای سینمایی لایکا که در بازار موجود هستند را همراه با آن داشته باشید.

دوربین سینمایی لایکا

اما قیمت این دوربین خاص و استثنایی هنوز مشخص نشده هرچند از همین حالا هم میتوان حدس زد که گران قیمت باشد. لایکا صرفا اعلام کرده که این دوربین را در پاییز سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی