ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هولولنز 2
تکنولوژی

تیزر جالب مایکروسافت از تاریخ معرفی هولولنز 2 خبر می‌دهد [تماشا کنید]

چندی پیش شایعه شد که نسل بعدی هولولنز مایکروسافت به زودی از راه خواهد رسید و کمپانی ردموندی پس از سه سال غیبت قصد دارد نسل بعدی این گجت را طی رویدادی در کنگره جهانی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

چندی پیش شایعه شد که نسل بعدی هولولنز مایکروسافت به زودی از راه خواهد رسید و کمپانی ردموندی پس از سه سال غیبت قصد دارد نسل بعدی این گجت را طی رویدادی در کنگره جهانی موبایل امسال ( MWC 2019 ) معرفی کند. حال تیزر جدیدی از هولولنز 2 منتشر شده که از تاریخ معرفی آن خبر می‌دهد و شایعات قبلی را تایید می‌کند.

به تازگی الکس کیپمن سازنده‌ی این دستگاه تیزر جدید هولولنز 2 را منتشر نمود و مشخص کرد که این هدست واقعیت ترکیبی قرار است ۵ اسفند امسال معرفی شود. در این کلیپ اشارات مبهم و رمزی زیادی به پردازنده و فیبر کربنی استفاده شده در هولولنز 2 می‌شود تا شوق و اشتیاق زیادی برای طرفداران این گجت ها بیافریند.

هولولنز 2

هولولنز 2 قرار است علاوه بر استفاده از پلتفرم XR1 کوالکام، به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ ARM مجهز شود. این مسئله موجب می‌شود که هولولنز 2 بتواند عملکرد بالایی در زمینه نمایش واقعیت ترکیبی از خود برجای بگذارد و علاوه بر این هزینه تولید و انرژی مصرفی این گجت نسبت به هولولنز قبلی کاهش پیدا کند.

هولولنز 2

بر این اساس هولولنز بعدی از پردازنده‌ی هوش مصنوعی برای یادگیری ماشین بهره‌مند می‌شود و به علت استفاده از فیبر کربنی، سبکتر از هولولنز قبلی و مدل‌های مشابه خواهد شد. علاوه بر این گفته شده که این گجت می‌تواند نسبت به قبل دید وسیعتری (بیش از ۳۵ درجه) برای کاربران به ارمغان بیاورد. این مسئله موجب می‌شود که هولولنز از یک گجت صنعتی به محصولی بدل شود که خریداران معمولی بیشتری را به خود جلب کند.

هولولنز 2 بعد از گذشت ۴ سال از عرضه‌ی نسخه‌ی اول رونمایی خواهد شد و ممکن است تنها شروعی برای رونمایی از دستگاه‌ های بعدی مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ باشد. بر اساس شایعات، غول نرم افزاری دنیا در حال کار روی چند دستگاه جدید است که یکی از آن ها سرفیس تاشو با اسم رمز سنتاوروس و یکی دیگر سرفیس استودیوی ماژولار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی