ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل تاشو
تکنولوژی

ال‌جی: به‌جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم

اوضاع مالی ال جی موبایل به قدری نابه‌سامان است که در آستانه MWC 2019 از تصمیم خود برای معرفی موبایل تاشو در کنار محصولات دیگر صرف نظر کرده است. این کمپانی که در رویداد CES ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

اوضاع مالی ال جی موبایل به قدری نابه‌سامان است که در آستانه MWC 2019 از تصمیم خود برای معرفی موبایل تاشو در کنار محصولات دیگر صرف نظر کرده است.

این کمپانی که در رویداد CES 2019 با معرفی تلویزیون رول شونده توجهات زیادی را به خود جلب کرد، حالا مدعی شده که هنوز زمان مناسب برای ارائه موبایل تاشو فرا نرسیده است. «برایان کوون»، رییس بخش موبایل و تلویزیون ال جی در مصاحبه ای مطبوعاتی گفته است:

فناوری پیشرفته تلویزیون رول شونده یک گام از موبایل تاشو جلوتر است اما پس از بررسی های دقیق از تولید موبایل تاشو منصرف شدیم.

تعداد خریداران پیش بینی شده برای گوشی هوشمند تاشو حدود یک میلیون نفر است اما مساله اصلی ما در بازار گوشی‌های هوشمند باز پس گیری جایگاه قبلی است. بنابرین عرضه این دستگاه برای ال جی هنوز بسیار زود است، هرچند از نظر فناوری کاملا آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان هستیم.

از این مصاحبه نمی توان به درستی دریافت که آیا ال جی اساسا موبایل تاشو را توسعه نداده یا به خاطر تقاضای اندک آن را عرضه نمی کند، هرچند بخش دوم محتمل تر به نظر می رسد.موبایل تاشو کمپانی های سامسونگ، هواوی و شیائومی خود را برای معرفی موبایل تاشو در روزهای آینده آماده می کنند و این در حالی است که اجماع کاملی بر سر فرم فاکتور آن هنوز حاصل نشده، تا جایی که TCL پنج طرح مختلف را برای توسعه این محصول در دست دارد.

آقای کوون از سه ماه قبل سکان هدایت بخش موبایل ال جی را به دست گرفته و ظاهرا با کنار گذاشتن رویاپردازی های طراحان، هدف اصلی را رسیدن به ساحل آرامش قرار داده چرا که در غیر این صورت سرنوشت تلخی همچون نوکیا و HTC در انتظار آنها خواهد بود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به تلویزیون رول شونده ال جی سری R

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    اشتباه بود... آینده صفحه نمایش های تا شو هستش

  • hamed_a
    hamed_a | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    خوب نجات هم توی به روز بودن و همزمان با بقیه پیش رفتنه

مطالب پیشنهادی