ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین پاناسونیک لومیکس FZ1000 II معرفی شد؛ سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و ثبت ویدیوهای 4K

پاناسونیک با معرفی دوربین دیجیتال لومیکس FZ1000 II بعد از مدت ها سراغ به‌روزرسانی FZ1000 رفته است. دوربین بریج لومیکس FZ1000 II از نظر سهولت استفاده شبیه مدل های Point & Shoot است که تنظیمات نوردهی و فوکوس را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

پاناسونیک با معرفی دوربین دیجیتال لومیکس FZ1000 II بعد از مدت ها سراغ به‌روزرسانی FZ1000 رفته است.

دوربین بریج لومیکس FZ1000 II از نظر سهولت استفاده شبیه مدل های Point & Shoot است که تنظیمات نوردهی و فوکوس را به صورت خودکار انجام داده و تنها فشردن کلید شاتر بر عهده کاربر قرار می گیرد. مدل جدید با سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی فوق حساس CMOS و لنزی با قابلیت زوم ۱۶ برابری همراه شده است.

این دوربین با قیمت ۸۹۸ دلار روانه بازار می شود

هرچند بدنه این دوربین شبیه مدل های DSLR است اما لنز آن قابل تعویض نیست. با این حال امکان ضبط ویدیوهای 4K را با قیمتی به مراتب کمتر از مدل های بدون آینه و DSLR به ارمغان می آورد.لومیکس FZ1000 II

یکی از ویژگی های شاخص لومیکس FZ1000 II قرار گرفتن حسگر یک اینچی CMOS در کنار لرزشگیر تصویر اپتیکال ۵ محوره و لنز لایکا DC Vario-Elmarit است که فاصله کانونی ۲۵ تا ۴۰۰ میلی متری را فراهم می آورد. این لنز بزرگ با گشودگی دیافراگم f/2.8-4، پوشش زوایای واید تا تله فوتو و گستره ایزوی ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ نور قبل توجهی را جذب کرده و با حداقل خطای رنگی و اعوجاج به ثبت تصاویر با کیفیت در محیط های با نور کم کمک می کند.

شاتر مکانیکی دوربین پاناسونیک قابلیت تصویربرداری با سرعتی بین ۱/۴۰۰۰ ثانیه تا ۶۰ ثانیه را دارد. این بازه برای شاتر الکترونیکی هم بین ۱/۶۰۰۰۰ تا یک ثانیه است. ثبت پیاپی تصاویر بسته به رزولوشن انتخابی با نرخی بین ۲ تا ۳۰ فریم بر ثانیه صورت خواهد گرفت. لومیکس FZ1000 II علاوه بر فلاش داخلی به درگاه اتصال فلاش خارجی هم مجهز شده است.لومیکس FZ1000 IIعکاسان با استفاده از محصول جدید پاناسونیک قادر به فیلمبرداری Full HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند اما این میزان در رزولوشن 4K به حدود ۱۰۰ مگابیت در ثانیه با نرخ ۲۹.۹۷ فریم بر ثانیه محدود می شود. ضمنا طول این ویدیوها از ۳۰ دقیقه فراتر نمی رود. دوربین به میکروفون داخلی مجهز شده اما برای ثبت صدای با کیفیت بالاتر می توان از میکروفون های مستقل نیز استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های لومیکس FZ1000 II باید به منظره یاب الکترونیکی با پوشش صد در صدی، نمایشگر ۳ اینچی از نوع LCD، پشتیبانی از کارت حافظه و شبکه های وای‌فای اشاره کرد. درگاه های اتصال هم شامل میکرو HDMI و میکرو USB 2.0 خواهد بود. پاناسونیک این محصول را به زودی و با قیمت ۸۹۸ دلار روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی