ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید جیمیل با ظاهری جدید در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت

سرانجام و پس از یک ماه انتظار، گوگل به‌روزرسانی جدید جیمیل با طراحی متریال را در دسترس تمام کاربران اندروید قرار داد. این به‌روزرسانی المان‌های تازه طراحی گوگل مانند فونت جدید این کمپانی را به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۰

سرانجام و پس از یک ماه انتظار، گوگل به‌روزرسانی جدید جیمیل با طراحی متریال را در دسترس تمام کاربران اندروید قرار داد.

این به‌روزرسانی المان‌های تازه طراحی گوگل مانند فونت جدید این کمپانی را به اپلیکیشن جیمیل اضافه می‌کند. همچنین یک نوار جستجو نیز به بالای صفحه اضافه شده و منوبار قرمز رنگی که در نسخه‌های پیشین این اپلیکیشن شاهد آن بودیم حذف شده است. به طور کلی، نسخه جدید جیمیل طراحی ساده‌ و مینیمال‌تری نسبت به گذشته دارد.

حذف نوار قرمز رنگ معروف باعث شده در این اپلیکیشن بسیار بیشتر از گذشته شاهد حضور رنگ رسفید باشیم؛ موضوعی که حتی ممکن است شما را وادار به کم کردن میزان نور صفحه نمایش بکند.

جیمیل

جدا از موارد ذکر شده، تغییر کلیدی دیگری را نمی‌توان در این اپلیکیشن پیدا کرد و سایر امکانات همیشگی جیمیل در این نسخه هم حضور دارند. این به‌روزرسانی جدید هم اکنون برای کاربران اندروید روی پلی استور در دسترس بوده و به زودی برای سیستم‌عامل iOS نیز منتشر خواهد شد.

در همین راستا، طی هفته‌ای که گذشت، نسخه تحت وب جیمیل نیز به روز شد. در به روز رسانی جدید جیمیل با کلیک راست روی یک ایمیل در محیط اینباکس منویی برای شما باز می شود که ۱۲ گزینه مختلف دارد.

همچنین مدتی پیش گوگل با ارسال یک ایمیل به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی اعلام کرد در آخرین نسخه از این سیستم عامل مشغول آزمایش قابلیتی است که نرم‌افزارهای سیستمی را به صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • taha afarinzad
    taha afarinzad | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    خیلی وقته ک.....

مطالب پیشنهادی