ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس
تکنولوژی

احتمال تغییر نام کهکشانی‌ های سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 10

با اینکه سامسونگ موفق شده ۱۰ سال تمام نام سری پرچمدار خود را در صدر جداول فروش جهانی نگاه دارد و این کمپانی را به موفقترین تولید کننده جهانی موبایل بدل نماید، احتمال تغییر نام سری ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

با اینکه سامسونگ موفق شده ۱۰ سال تمام نام سری پرچمدار خود را در صدر جداول فروش جهانی نگاه دارد و این کمپانی را به موفقترین تولید کننده جهانی موبایل بدل نماید، احتمال تغییر نام سری گلکسی اس وجود دارد و منابعی آگاه نیز این مسئله را تایید کرده‌اند.

تغییر نام سری گلکسی اس

بر اساس گزارش رسانه‌ های کره‌ای به نقل از منبع آگاه داخلی که نخواسته نامش فاش شود، هفته‌ی گذشته، پس از مراسم معرفی خانواده گلکسی اس 10 و گلکسی فولد، جلسه‌ ای درباره تغییر نام سری کهکشانی های سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 10 برگزار شده و این شرکت به دنبال راهکاری برای این مسئله است.

به گفته‌‌‌ی این محصول، سامسونگ آگاه است که پس از گلکسی اس 10 تمامی پرچمدارانش دو رقمی خواهند شد و این مسئله می‌تواند بازاریابی تبلیغاتی این محصول را سخت‌تر کند. به همین دلیل کمپانی کره‌ای به دنبال پیشنهادات جدید برای نام گذاری پرچمدارانش می‌گردد.

تغییر نام سری گلکسی اس

به گفته‌ی این مدیر ارشد، هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و از میان راهکار‌ های مطرح شده، هنوز گزینه‌‌ ای انتخاب نشده است.

البته این اولین باری نیست که چنین پیشنهاداتی مطرح می‌شود. بهمن ماه سال قبل برخی منابع کره ای مدعی تغییر شیوه نامگذاری پرچمداران سامسونگ شده بودند و پس از آن نیز »دی جی کو» مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ درباره‌ی احتمال این تغییر نام سخن گفت.

تغییر نام سری گلکسی اس

دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ دو روز پس از رونمایی از گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن در پاسخ به پرسشی در مورد تغییر نام این اسمارت فون ها اعلام کرد که احتمال این مساله وجود دارد ولی در هر صورت پیشوند گلکسی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

این تغییر نام سری گلکسی اس برای پرچمداران جدید سامسونگ رخ نداده اما باید دید کمپانی کره‌ای چه راهکار جدیدی برای نامگذاری سری بعدی کهکشانی های خود در پیش می‌گیرد.

 

جعبه گشایی دیجیاتو: گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۷ اسفند ۱۳۹۷

    فكر ميكنم s رو حذف و دوباره از 1 شروع كنن مثل سوني! گلكسي وان...

مطالب پیشنهادی