ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون تاشو
موبایل

پازل آیفون تاشوی اپل در حال تکمیل است

اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده جدیدترین پتنت اپل برای توسعه آیفون تاشو را منتشر کرده که به نحوه غلبه بر چالش نمایشگر انعطاف پذیر می پردازد. اپل تا کنون پتنت های مختلفی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده جدیدترین پتنت اپل برای توسعه آیفون تاشو را منتشر کرده که به نحوه غلبه بر چالش نمایشگر انعطاف پذیر می پردازد.

اپل تا کنون پتنت های مختلفی را برای تشریح چگونگی توسعه آیفون تاشو ثبت کرده که از علاقه متخصصان این شرکت برای ورود به بازار گوشی های انعطاف پذیر نظیر گلکسی فولد و میت ایکس حکایت دارد.

تیم کوک نمی‌خواهد اشتباه استیو جابز را تکرار کند

در جدیدترین پتنت کمپانی کوپرتینویی به توضیح علت شکننده شدن بخش انعطاف پذیر نمایشگر تاشو در هوای سرد و ارائه راهکاری برای گرم کردن آن بدون کاهش کیفیت می پردازد.

اپل قبلا هم پتنت های دیگری را در همین رابطه ثبت کرده که از این میان می توان به راهکار توسعه باتری انعطاف پذیر و یکپارچه سازی آن با نمایشگر از طریق پدهای گرافیتی؛ چفت مغناطیسی برای بستن موبایل بدون مکانیزم فیزیکی و استفاده از سازوکار شبیه به موتورولا ریزر اشاره کرد.

هرچند ثبت پتنت تضمین کننده توسعه محصول نهایی نیست اما انتشار این تعداد پتنت از سوی اپل نشان دهنده تلاش قابل توجه از سوی واحد تحقیق و توسعه این شرکت است که در صورت عدم علاقه آنها به توسعه آیفون تاشو منطقی و قابل توجیه به نظر نمی رسد.آیفون تاشو

از سوی دیگر بسیاری از کارشناسان با اشاره به مزیت هایی نظیر فضای کاری بزرگتر، حجم بالاتر باتری و دوربین سلفی با کیفیت تر، آینده را متعلق به گوشی های تاشو می دانند و در صورت عدم پیوستن کمپانی کوپرتینویی به این موج، باید بعد از واگذاری رتبه دوم به هواوی با جایگاه سومی بزرگترین کمپانی موبایل ساز دنیا هم خداحافظی کنند. تعدادی از همین تحلیلگران معتقدند که اپل در سال ۲۰۲۰ از نخستین آیفون تاشو رونمایی خواهد کرد.

اپل در زمان مدیریت جابز فقید از ارائه موبایل با نمایشگر بزرگ خودداری کرد و در بازه زمانی کوتاهی سهم قابل توجهی از بازار را به کمپانی های اندرویدی واگذار کرد؛ در نتیجه به نظر می رسد برای جلوگیری از تکرار این اشتباه فعلا در پشت پرده پازل آیفون تاشو را در قابلیت پتنت های متعدد کنار هم می چیند تا در زمان مناسب آن را راهی میدان رقابت کند.

 

تماشا کنید: نگاهی به قابلیت مالتی تسکینگ گلکسی فولد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی