ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جت بلو
تکنولوژی

جایزه عجیب یک ایرلاین: سفر دور دنیا در ازای پاک کردن پست های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس در میان ایرانیان و مردم دنیاست و خیلی ها حتی لحظه ای نمی توانند از آن جدا بمانند. همین علاقه و وابستگی، یک شرکت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس در میان ایرانیان و مردم دنیاست و خیلی ها حتی لحظه ای نمی توانند از آن جدا بمانند. همین علاقه و وابستگی، یک شرکت هواپیمایی آمریکایی را بر آن داشته تا مشتریانش را به چالش بکشد. شرکت هواپیمایی جت بلو در این چالش از کاربران اینستاگرام خواسته که تمام پست های اینستاگرام خود را پاک کنند و در عوض شانس شرکت در قرعه کشی برای دریافت جایزه سفر به دور دنیا را داشته باشند.

شما تنها در صورتی می‌توانید در قرعه کشی جدید جت بلو شرکت کنید که تمام پست‌های اینستاگرام خود را پاک یا آرشیو کرده باشید. در همین راستا، صفحه اینستاگرام شما باید تا روز پنج‌شنبه همین هفته خالی بماند تا در این چالش شرکت داده شوید.

برای برنده شدن این جایزه، شما باید شعار اصلی شرکت جت بلو را با استفاده از پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. می‌توانید از کلمه‌های دیگری نیز برای این پست استفاده کنید اما شعار اصلی و تصویر پس زمینه آن‌ باید تنها به وسیله ابزاری که جت بلو برای این کمپین در نظر گرفته ساخته شوند.

جت بلو

در نهایت و پس از انجام این کارها، شما با استفاده از هشتگ Allyoucanjetsweepstakes و تگ کردن Jetblue در مسابقه شرکت داده خواهید شد. در صورت برنده شدن، شما و یک همراه دیگرتان برنده سفر رایگان به هر نقطه از دنیا به مدت یک سال خواهید شد. جت بلو اعلام کرده که سه فرد این جایزه را دریافت خواهند کرد.

پیش از این نیز شرکت ویتامین واتر کمپین جدیدی را برگزار کرده بود که کاربران برای امتحان کردن شانس خود در بردن ۱۰۰ هزار دلار، باید به مدت یک سال از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کردند.

آیا حاضر به شرکت در چنین چالش‌هایی هستید؟ دیدگاه خود را در نقش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aliresa
    aliresa | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    اینجا ایرانه مثل اینکه یادتون رفته ما توی یه سیاره دیگه جدا از بقیه ی مردم زمین زندگی میکنیم!

  • Amir
    Amir | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    واسه ایرانیا نمیشه چون هم شرکتش آمریکاییه و هم ما ایرانی هستیم و هیچ کشوری به شهروند ایرانی ویزا نمیده اگه هم ویزا‌ بده که به یورو هم هست هزینش پای مسافر هست

  • Mehrdaaad
    Mehrdaaad | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    چراکه‌نه..

مطالب پیشنهادی