ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو بازی رایگان از فروشگاه اپیک گیمز هدیه بگیرید

مدت زیادی از آغاز به کار فروشگاه اپیک گیمز نمی‌گذرد و در این مدت، مدیران آن سعی کرده‌اند تا با اتخاذ سیاست‌های متفاوت گوی سبقت را از رقیبان خود بدزدند. یکی از این سیاست‌ها فروش ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

مدت زیادی از آغاز به کار فروشگاه اپیک گیمز نمی‌گذرد و در این مدت، مدیران آن سعی کرده‌اند تا با اتخاذ سیاست‌های متفاوت گوی سبقت را از رقیبان خود بدزدند. یکی از این سیاست‌ها فروش بازی‌ها با قیمت پایین تر نسبت به استیم بوده است. دیگر سیاستی که این فروشگاه در پیش گرفته، رایگان کردن برخی عناوین به مدت محدود است.

با توجه به بیانیه‌ی منتشر شده، کاربران می‌توانند هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز بازی Slime Rancher را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنند. این بازی توسط استودیو اِمریکن ایندیه و در سبک شبیه سازی زندگی ساخته شده است. در این عنوان کاربر کنترل شخصیتی را بر عهده می‌گیرد که برای زندگی به سیاره‌ای دور از زمین سفر کرده است.

وظیفه‌ی اصلی کاربر در بازی Slime Rancher پرورش موجوداتی با مزه و عجیب به نام اسلیم‌ها است. در کنار این، کاربر می‌تواند به کارهای مختلف دیگر که معمولاً در مزارع انجام می‌شود بپردازد. برای مثال، می‌تواند با کاشتن گیاهان مختلف و فروش آن‌ها، امکانات مزرعه‌‌ی خود را افزایش دهد.

گیم پلی بازی Slime Rancher تنها به مزرعه داری در یک سیاره‌ی بیگانه محدود نمی‌شود. کاربر می‌تواند به خارج از مزرعه‌ی خود رفته و به گشت و گذار در محیط‌های رنگارنگ بازی بپردازد. در بخش‌های مختلف نقشه منابع و گنجینه‌های ارزشمندی قرار گرفته که کاربر باید آن‌ها را پیدا کند. برای دریافت این بازی که تا تاریخ یک فروردین رایگان است، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

فروشگاه اپیک گیمز

دومین محصولی که فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران خود در نظر گرفته، یک بازی ماجراجویی با نام Oxenfree است. این بازی درباره‌ی گروهی از نوجوانان است که تصمیم می‌گیرند آخر هفته‌ی خود را در یک جزیره‌ی متروکه بگذرانند اما پس از ورود به آن‌جا با اتفاقاتی عجیب و غریب روبرو می‌شوند.

گیم پلی بازی Oxenfree بر پایه گشت و گذار در محیط‌های 2.5 بعدی و صحبت کردن استوار است؛ نکته‌ی قابل توجه این است که کاربر باید نهایت دقت را در انتخاب دیالوگ‌ها به خرج دهد، زیرا هر یک آن‌ها می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر رابطه‌ی شخصیت اصلی با دیگر اعضای گروه و پایان بندی بازی بگذارد.

بازی Oxenfree از تاریخ یک فروردین به مدت 2 هفته رایگان خواهد بود. برای مشاهده‌ی صفحه‌ی بازی در فروشگاه اپیک گیمز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

فروشگاه اپیک گیمز پیش از این بازی تحسین شده‌ی Thimbleweed Park را به مدت 2 هفته رایگان کرده بود. این بازی در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک ساخته شده است و آن را می‌توان اقتباس طنز آمیزی از 3 سریال تلویزیونی Twin Peaks ،The X-Files و True Detectives دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی