ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا ۱۰ پلاس
تکنولوژی

کالبدشکافی اکسپریا ۱۰ پلاس از تعمیر پذیری بالای آن حکایت دارد [تماشا کنید]

با افزایش قیمت گوشی های هوشمند تعمیر پذیری آنها به معیار مهمی تبدیل شده تا جایی که ویدیوهای بررسی تعمیر پذیری در وب طرفداران زیادی پیدا کرده است. آخرین گوشی شاخصی که این تست را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

با افزایش قیمت گوشی های هوشمند تعمیر پذیری آنها به معیار مهمی تبدیل شده تا جایی که ویدیوهای بررسی تعمیر پذیری در وب طرفداران زیادی پیدا کرده است. آخرین گوشی شاخصی که این تست را پشت سر گذاشته اکسپریا ۱۰ پلاس است که میان رده جدید سونی محسوب می شود.

تعویض نمایشگر اکسپریا ۱۰ پلاس کار چندان دشواری نیست 

اکسپریا ۱۰ پلاس که حدود دو هفته قبل معرفی شد از نمایشگر  کشیده ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۶۳۶، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی  بهره می برد. کالبد شکافی این موبایل حاکی از سهولت تعویض نمایشگر ۶.۵ اینچی است که با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ توسعه طراحی شده.

این ویدیو بر خلاف سلاخی های اغلب نمایشی زک نلسون با جنبه های آموزشی طراحی شده و مراحل لازم برای تعویض نمایشگر را به صورت گام به گام تصویر می کشد؛ هرچند تماشای قطعات و پیکربندی داخلی جدیدترین میان رده ژاپنی ها نیز خالی از لطف نیست. اکسپریا ۱۰ پلاسدر نخستین گام باید اسلات سیم کارت را از لبه کناری برداشته و سپس پنل جلویی را در معرض حرارت قرار دهید تا چسب های زیر ان باز شود. در ادامه با یک تکه پلاستیک نمایشگر را از بدنه جدا کرده و از سمت چپ به راست بردارید چرا که کانکتور آن در سمت راست قرار گرفته است.

زیر نمایشگر پنل فلزی محافظ باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که باید پیچ های آن را باز کنید. پس از باز کردن این بخش به باتری، ماژول دوربین و باتری دسترسی پیدا می کنید. بنابرین برای تعویض باتری اکسپریا ۱۰ پلاس چاره ای جز باز کردن کاملا آن وجود ندارد.

در نهایت باید گفت اکسپریا ۱۰ پلاس از طراحی نسبتا منظم و قابل قبولی برخوردار است و تعویض نمایشگر کشیده آن چندان کار دشواری به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی