ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول بازی گوگل با همکاری سگا و یوبیسافت عرضه خواهد شد

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد در دست توسعه بودن کنسول خانگی گوگل شنیده می‌شود. حال به نظر می‌رسد این کمپانی در راه ساخت کنسول خود با سگا که پیش از این هم تجربه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد در دست توسعه بودن کنسول خانگی گوگل شنیده می‌شود. حال به نظر می‌رسد این کمپانی در راه ساخت کنسول خود با سگا که پیش از این هم تجربه زیادی در عرضه کنسول بازی داشته همکاری خواهد کرد.

بر اساس شایعات اخیر، این کنسول قرار است ۲۷ اسفند ماه و در جریان رویداد GDC رسما معرفی شود. این خبر از سمت کانال یوتوبی Spawn Wave مطرح شده و مجری منبع مشخصی را برای حرف‌های خود ذکر نکرده است.

از سوی دیگر،‌ این شایعات زمانی قوت می گیرند که متوجه می شویم گوگل افراد با سابقه ای در صنعت ویدیو گیم مانند فیل هریسون که پیش از این به عنوان مدیر در هر دو برند پلی استیشن و ایکس باکس مشغول به کار بوده را به استخدام خود در آورده است.

سگا و گوگل

همچنین طی سال‌های اخیر سگا فعالیت کمی در تولید و عرضه بازی‌های ویدیویی داشته که یکی از دلایل احتمالی آن را می‌توان کار روی پروژه‌های معرفی نشده کنسول خانگی گوگل دانست. در ضمن، ظاهرا گوگل برای توسعه این محصول،‌ جدا از سگا از یوبیسافت نیز کمک خواهد گرفت.

هنوز صحت هیچ‌کدام از شایعاتی که پیش از این به آن‌‌ها پرداختیم تایید نشده اما بازگشت سگا به دنیای کنسول‌ها قطعا برای بسیاری از طرفداران قدیمی ویدیو گیم خبر خوبی خواهد داشت.

پیش از این هم پتنت جدیدی که توسط گوگل به ثبت رسیده بود، برای اولین بار نشان می‌داد که کنترلر مخصوص بازی این غول تکنولوژی به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad1166
    mamad1166 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

    چه خبر بدی !!! بازم یه کنسول بازم انحصاری ولی تجربه ثابت کرده جا برای بیش از ۳ کنسول تو بازار نبوده

مطالب پیشنهادی