ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رئیس جمهور آینده آمریکا
تکنولوژی

رئیس جمهور آینده آمریکا شاید یک هکر باشد

رئیس جمهور آینده آمریکا احتمالا یک هکر خواهد بود. بتو او رورک کاندیدای دمکرات ریاست جمهوری آمریکا اخیرا اعلام کرده که عضو یک گروه شناخته شده هکری با سابقه چندین دهه بوده است. این عضو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

رئیس جمهور آینده آمریکا احتمالا یک هکر خواهد بود. بتو او رورک کاندیدای دمکرات ریاست جمهوری آمریکا اخیرا اعلام کرده که عضو یک گروه شناخته شده هکری با سابقه چندین دهه بوده است.

این عضو سابق کنگره آمریکا ظاهرا زمانی عضو گروه هکری Cult of the Dead Cow در تگزاس بوده که در عصر اینترنت در زمره نخستین گروه های هک محسوب می شد.

این گروه هکری در دهه ۱۹۹۰ میلادی از اینترنت به عنوان پلتفرمی برای اعتراض به رویدادهای جهان واقعی کمک می گرفت و غالبا هدفش ترویج حقوق انسانی و محکوم کردن سانسور بود.

رئیس جمهور آینده آمریکا

او رورک همزمان با این فعالیت ها دستی هم در سیاست داشت و در سال ۲۰۰۵ میلادی به عضویت شورای شهر ال پاسو در آمد. پیشرفت و ترقی در حوزه سیاسی این تصور را در ذهن او ایجاد کرد که مبادا عضویتش در گروه هکری برایش گران تمام شود و به اهداف سیاسی او آسیب برساند. البته اعضای تیم هم نام او را محرمانه نگه داشتند و در تمامی این سال ها حرفی از عضویت او به میان نیاوردند تا اینکه خود او در مصاحبه با رویترز عضویتش در این گروه را تایید کرد.

رویترز در گزارش خود از او رورک با عنوان پیشروترین فرد با سابقه عضویت در گروه هکری در تاریخ سیاسی آمریکا یاد کرد که روز پنجشنبه نیز رسما نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را اعلام نمود.

اگر آقای او رورک موفق به پیروزی در این انتخابات شود آنگاه لقب نخستین رئیس جمهور هکر آمریکا و دنیا را دریافت خواهد کرد.

او رورک ۴۶ ساله در این باره می گوید:

من به قدرت اینترنت در سیاست واقف هستم و می دانم که برای شخص خودم تا چه اندازه تحول گرا بود و چطور نبوغ مردم در سراسر کشور را شکوفا کرد.

شاید بد نباشد بدانید که تاکنون جان مک آفی بنیانگذار شرکت آنتی ویروس مک آفی نیز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا ابراز علاقمندی کرده. آقای مک آفی به خاطر اتهاماتی چون قتل و فرار مالیاتی هم اکنون تحت تعقیب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی