ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کاهش قیمت پژو 405 در شرایط فروش فوری ایران خودرو – اسفند 97 [به روز رسانی دهم]

سردرگمی مردم در آشفته بازار خودرو هر روز بیشتر می شود و در این میان سکوت مدیران خودروسازی‌ها هم به وخامت بازار دامن زده است. گویی بجز نظاره وضعیت موجود، راهکار دیگری نیست و فعلاً ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۲

سردرگمی مردم در آشفته بازار خودرو هر روز بیشتر می شود و در این میان سکوت مدیران خودروسازی‌ها هم به وخامت بازار دامن زده است. گویی بجز نظاره وضعیت موجود، راهکار دیگری نیست و فعلاً خودروسازها ترجیح می‌ دهند با همدردی و توجیه، روزهای پر التهاب بازار خودرو را به شب برسانند. نوسان قیمت به موضوعی معمولی و عادی تبدیل شده است و هیچ نشانه ‌ای از ساماندهی وضعیت بازار دیده نمی ‌شود.
ایران خودرو که اخیرا با اعلام شرایط فروش خاص خود از غلبه بر بازار دلالان خبر داده بود حالا شرایط فروش جدیدی دیگری را اعلام کرده است. بر اساس جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو مصرف کنندگان می توانند از طریق سایت ایران خودرو ثبت نام اینترنتی خرید خودرو خود را انجام دهند.
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو اعلام کرد: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری در روزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شرکت در بازار شکسته خواهد شد.
مصطفی خان کرمی با بیان این مطلب افزود: شرکت ایران خودرو با تمام توان خود و بهره گیری از ظرفیت های موجود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می کند به طوری که در حال حاضر تحویل این شرکت به حدود روزانه 1500 دستگاه رسیده است.
وی افزود:‌ با توجه به سیاست های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تامین قطعات و واحدهای تولیدی شرکت ایران خودرو، عدد تحویل درآینده نزدیک به بیش از 1500 دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.

ایران خودرو

خان کرمی تاکید کرد: شرکت ایران خودرو طی روزهای آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال 97 با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.
وی افزود: متاسفانه دلالان و سودجویان که عاملان اصلی رشد قیمت ها در بازار هستند، همیشه منتظر فرصتی هستند که به موضوع افزایش قیمت سرعت بیشتری بدهند کما اینکه در روزهای جاری شاهد آن هستیم که دلالان از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و فرا رسیدن ایام نوروز سوء استفاده نموده و از موقعیت و شرایط کنونی که بر اقتصاد کل کشور حاکم است، حداکثر سودجوئی را می برند و ما درصدد هستیم که در مقابل این عده از مشتری نماها مقابله نموده و خودرو را به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.
خان کرمی به مشتریان توصیه کرد، که فریب این دلالان را نخورده و منتظر آغاز شرایط فروش فوری شرکت ایران خودرو باشند.
وی گفت : اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه 30 بهمن ماه 97 به صورت روزانه و مستمر از ساعت 10 صبح از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز خواهد شد.
خان کرمی در پایان یادآور شد: امید داریم با عرضه مناسب در این ایام ضمن کنترل بازار و کاهش قیمت های افسارگسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی را تامین نماییم.
گفتنى است.

شرایط فروش فوری ایران خودرو

به گفته خان کرمی، به منظور  کوتاهی دست واسطه ها و برای اینکه محصولات به دست مصرف کنندگان نهایی برسد، از محدودیت هایی همچون هر کد ملی یک دستگاه، عدم امکان ثبت نام افرادی که طی 18 ماه گذشته ثبت نام داشته اند، عدم امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و ... استفاده خواهیم نمود.

قیمت محصولات در طرح فروش فوری ایران خودرو- بهمن 97

قیمت پژو 206 تیپ 2 با قیمت 72 میلیون و 900 هزار تومان، پژو 206 صندوق دار با قیمت 84 میلیون و 150 هزار تومان و پژو 207 دنده دستی با قیمت 93 میلیون و 500 هزار تومان به فروش خواهد رسید.
پژو 405 بنزینی نیز با قیمت 69 میلیون و 840 هزار تومان عرضه خواهد شد همچنین مدل دوگانه سوز این خودرو نیز 74 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.
پژو پارس سال نیز قیمتی  معادل 81 میلیون و 630 هزار تومان خواهد داشت و پژو پارس LX نیز با قیمت 92 میلیون و 520 هزار تومان عرضه می شود. سمند ال ایکس بنزینی نیز 75 میلیون و 220 هزار تومان، مدل EF7 با قیمت 79 میلیون و 740 هزار تومان و رانا نیز 72 میلیون و 810 هزار تومان در طرح فروش فوری ایران خودرو به فروش خواهند رسید.
گفتنی است موعد تحویل این خودروها نیز اسفند 97 اعلام شده است.

اصلاحیه قیمت ها [به روز رسانی دوم]

ساعاتی پس از اعلام قیمت های فوق، ایران خودرو دست به اصلاحیه ای زد و قیمت فروش فوری محصولات خود را برای شرایط فروش 30 بهمن 97 را به شرح جدول زیر تغییر داد. بر این اساس، قیمت پژو 206 تیپ 2، برابر با 72 میلیون تومان، پژو 206 صندوق دار برابر با 85.5 میلیون تومان، پژو 207 دستی با قیمت 94.5 میلیون تومان، پژو 405 بنزینی 72 میلیون تومان، پژو 405 دوگانه سوز برابر با 74.7، پارس سال با قیمت 81 میلیون تومان، پژو پارس سال دوگانه با قیمت 86.4 میلیون تومان، پارس lx با قیمت 94.5 میلیون تومان، سمند lx با قیمت 75.6 میلیون تومان، سمند ef7 با قیمت 81.6 میلیون تومان و رانا lx با قیمت 74.7 میلیون تومان اعلام شده است.

فروش فوری ایران خودرو

پایان ظرفیت پیش فروش [به روز رسانی سوم]

تنها با گذشت حدود 30 دقیقه از باز شدن مسیر ثبت نام، رسانه ها از به پایان رسیدن ظرفیت پیش فروش ایران خودرو در طرح بهمن ماه خبر می دهند. چنین اتفاقی با توجه به قیمت های حاشیه بازار می تواند به معنای فعالیت شدید واسطه گران و دلالان در بازار شب عید باشد.

شرایط فروش فوری ایران خودرو اسفند 97 [به روز رسانی سوم]

براساس اطلاعات تازه منتشر شده از سوی ایران خودرو، فروش فوری محصولات این شرکت برای هفتمین روز اسفند ماه به خودروهای سمند lx پایه گاز سوز با موتور ef7 و در رنگ های سفید، آبی رویال، آبی کبود و خاکستری متالیک با قیمت 73.48 میلیون تومان و وانت آریسان سفید رنگ با قیمت 45 میلیون تومان اختصاص خواهد داشت.

شرایط فروش فوری ایران خودرو اسفند 97 [به روز رسانی چهارم]

پیرو اجرای طرح فروش فوری تنظیم بازار شرکت ایران خودرو (بخشنامه شماره 4095) ، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، ثبت نام در روز پنجم از این طرح مطابق جدول ذیل و از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخه 97/12/08 آغاز خواهد شد و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.
لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول پیوست بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است. 

افزایش 9 میلیونی قیمت خودروها نسبت به بهمن ماه در شرایط فروش فوری ایران خودرو ویژه اسفند [به روز رسانی ششم]

براساس جدول منتشر شده توسط ایران خودرو، قیمت پژو 206 و سمند LX در طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه اسفند ماه تا 9 میلیون تومان نسبت به قیمت همین خودروها در طرح بهمن ماه افزایش یافته است که حکایت از نزدیک شدن نرخ کارخانه به نرخ بازار آزاد دارد. این در حالیست که خودروسازان از نزدیک شدن نرخ بازار به نرخ کارخانه خبر می دادند.

فروش فوری پژو 405 در چهاردهمین روز اسفند [به روز رسانی هفتم]

وانت آریسان و پژو 405 تک سوز یورو 4 بهینه، خودروهای هستند که ایران خودرو برای عرضه در چهاردهمین روز اسفندماه در نظر گرفته است. قیمت 45 میلیونی وانت آریسان و 62.700 هزار تومانی پژو 405 دوگانه سوز اختلافی بیش از ده میلیون تومان با قیمت های فعلی بازار را نشان می دهد و همین مسئله باعث جلب نظر واسطه گران و مصرف کنندگان واقعی نسبت به استفاده از شرایط فروش فوری این خودروها شده است.

جالب تر آنکه قیمت پژو 405 در مقایسه با شرایط فروش بهمن ماه کاهشی چند میلیون را نشان می دهد.

به روز رسانی هشتم (ویژه پانزدهم اسفند ماه)


به روز رسانی نهم (ویژه بیست و دوم اسفند ماه)
پیرو اجرای طرح فروش فوری تنظیم بازار شرکت ایران خودرو ( بخشنامه 4095) ثبت نام در روز شانزدهم برای خودروهای پژو 405 بنزینی با قیمت 62.7 میلیون تومان و سمند LX بنزی با قیمت 66.5 میلیون تومان انجام می شود. لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول ذیل بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است. با عنایت به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز، تحویل خودروها در فروردین ماه و با مدل سال 1398 صورت خواهد پذیرفت.

به روز رسانی دهم (ویژه بیست و پنجم اسفند ماه)

مخاطبان گرامی می توانند به منظور ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو از طریق این لینک، اقدام فرمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • marshal-x
    marshal-x | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

    افرین گوسفندای عزیز برید صف بکشید بخرید تا تموم نشده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی