ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی‌های Detroit: Become Human و Heavy Rain به‌زودی برای پی سی عرضه می‌شوند

به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه بازی‌های اخیر استودیو Quantic Dream مانند Heavy Rain و Detroit: Become Human برای پی سی باشیم؛ این بازی‌ها پیش از این تنها به صورت انحصاری برای کنسول‌های سونی عرضه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه بازی‌های اخیر استودیو Quantic Dream مانند Heavy Rain و Detroit: Become Human برای پی سی باشیم؛ این بازی‌ها پیش از این تنها به صورت انحصاری برای کنسول‌های سونی عرضه شده‌ بودند.

طبق گفته‌های سران این استودیو، عرضه بازی‌های ذکر شده با کمک کمپانی اپیک گیمز که در حال حاضر بیشتر از همه چیز به خاطر توسعه بازی فورتنایت و فروشگاه اپیک استور شناخته می‌شود، میسر شده و ۲ بازی ذکر شده به علاوه عنوان Beyond: Two Souls به مدت ۱ سال در انحصار فروش اپیک گیمز قرار خواهند داشت.

البته هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی‌ها برای پی سی مشخص نشده و تنها می‌دانیم طی سال ۲۰۱۹ باید منتظر عرضه آن‌ها برای پی سی باشیم. پیش از این می‌دانستیم که بخش مهمی از سهام استودیو Quantic Dream توسط کمپانی چینی NetEase خریداری شده و در نتیجه در آینده‌ای نچندان دور شاهد عرضه بازی‌های این استودیو برای پلتفرم‌هایی غیر از پلی استیشن  خواهیم بود.

Heavy Rain

هنوز مشخص نیست که همکاری اپیک و Quantic Dream برای عرضه نسخه پی سی این بازی‌ها چگونه صورت گرفته و اپیک تا چه میزان در روند توسعه پورت این بازی‌ها برای پی سی دخالت داشته است.

استودیو Quantic Dream در سال ۲۰۰۵ با عرضه بازی Indigo Prophecy به شهرت زیادی رسید. بعد از آن و در سال ۲۰۰۶ این استودیو قراردادی را برای ساخت چند بازی انحصاری برای پلی استیشن 3 با سونی به امضا رساند که حاصل آن عرضه بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls بود. در سال ۲۰۱۸ نیز این استودیو آخرین بازی خود یعنی Detroit: Become Human را برای پلی استیشن 4 عرضه کرد.

هنوز واکنش سونی نسبت به عرضه این بازی‌ها برای پی سی مشخص نیست و در ادامه باید منتظر باشیم و ببینم که آیا این بازی‌ها روی پلتفرم‌های دیگری مانند ایکس باکس وان هم عرضه خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    کدوم احمقی تو این وضعیت فیلم و سریال میبینه؟کدوم احمقی تو این وضعیت فوتبال میبینه؟چون وضعیتمون اینه باید لنگ بپوشیمو نون خشک بخوریم؟!

  • Amir Dn
    Amir Dn | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    چه بازی های ??

  • Sajad Rasoolnejad
    Sajad Rasoolnejad | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

    باوا جمع کنید این داستانارو کدوم احمقی آخه تو این وضعیت گیم بازی میکنه

مطالب پیشنهادی