ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ یکی از ویژگی‌های‌ خاص گلکسی A90 را پیش از رونمایی تایید کرد

سامسونگ همواره از صفحه‌نمایش‌های گوناگونی در محصولات خود استفاده می‌کند. برای مثال در گلکسی فولد شاهد صفحه نمایش تاشو هستیم و پرچمدار جدید این کمپانی یعنی سری گلکسی اس 10 هم به صفحه نمایش همراه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳

سامسونگ همواره از صفحه‌نمایش‌های گوناگونی در محصولات خود استفاده می‌کند. برای مثال در گلکسی فولد شاهد صفحه نمایش تاشو هستیم و پرچمدار جدید این کمپانی یعنی سری گلکسی اس 10 هم به صفحه نمایش همراه با یک حفره دایره‌ای شکل برای دوربین سلفی مجهز شده است. حالا این کمپانی تجهیز گلکسی A90 به «نمایشگر اینفینیتی بدون بریدگی» را تایید کرده است.

در سایت سامسونگ اندونزی به بدون بریدگی بودن صفحه نمایش گلکسی A90 اشاره شده است. این اطلاعات دقیقا کنار تصویر یک گوشی دیگر از سامسونگ (گلکسی A50 یا A30) بازگو شده‌اند که در آن می‌توان حفره قطره‌ای شکل را مشاهده کرد.

گلکسی A90
سایت سامسونگ به این نکته اشاره می‌کند که تنها نمایشگر گلکسی A90 بدون بریدگی خواهد بود.

این صفحه نمایش می تواند اینفینیتی دارای حفره باشد اما استفاده از این نام خاص و حجم عظیمی از گمانه زنی پیرامون گلکسی A90 این باور را تقویت می کند که در صفحه نمایش این گوشی شاهد هیچ زائده ای با عنوان حفره یا بریدگی نخواهیم بود. اما سوال اینجاست که دوربین سلفی کجا قرار می گیرد؟

بر اساس شایعات قبلی، گلکسی A90 از دوربین جهنده بهره خواهد برد. البته این محصول، تنها گوشی سامسونگ بدون حفره در صفحه نمایشگر خود نیست و گلکسی اس 9 و اس 8 نیز چنین وضعیتی داشتند. البته در دو پرچمدار سابق سامسونگ یک گودی در بالا و پایین نمایشگر گوشی دیده می شد.

انتظار می‌رود گلکسی A90 طی مراسمی و در روز ۲۱ فروردین معرفی شود. در انتها باید گفت که سامسونگ واکنش خاصی نسبت به این جزییات نشان نداده و طی روزهای آتی باید منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم.

پیش از این هم، سایت Yonhap گزارش کرد که سامسونگ قصد دارد اولین گوشی با نمایشگر تمام صفحه‌ای واقعی را تولید کند و یک قدم به آن نزدیک شده است. مدتی پیش هم این کمپانی بعد از معرفی A30 و A50 از سومین میان رده جدید خود یعنی گلکسی A10 با قیمت ۱۲۰ دلار به طور رسمی رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی