ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ملاقات با سریع‌ترین راننده جهان در تریلر جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled

تریلر جدیدی از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شده که شخصیت منفی این عنوان یعنی Nitros Oxide را معرفی می‌کند. حتی اگر نسخه اصلی را هم تجربه نکرده باشید، حدس زدن داستان Crash Team ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۰

تریلر جدیدی از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شده که شخصیت منفی این عنوان یعنی Nitros Oxide را معرفی می‌کند.

حتی اگر نسخه اصلی را هم تجربه نکرده باشید، حدس زدن داستان Crash Team Racing Nitro-Fueled کار چندان دشواری نیست. کاراکتر منفی بازی قصد نابود کردن زمین را دارد و شما در نقش کرش بندیکوت و دوستانش باید با پیروزی طی مسابقات مختلف از رسیدن Nitros به این هدف جلوگیری کنید.

در ضمن، علاوه بر نسخه اصلی این بار می‌توانید کنترل Nitros را هم بر عهده گرفته و با او در مسابقات مختلف شرکت کنید.همچنین طی این تریلر،‌ ماشین مسابقه و توانایی‌های این شخصیت نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. اضافه شدن بخش آنلاین نیز یکی دیگر از ویژگی‌های Crash Team Racing Nitro-Fueled نسبت به نسخه کلاسیک محسوب می‌شود و می‌توانید در نقشه‌های خاطره‌انگیز سری کرش تیم ریسینگ با دیگر کاربران مسابقه دهید.

همچنین برای اکثر کاراکترهای موجود در بازی پوسته‌های مختلفی در دسترس هستند که با گذشت زمان و انجام مسابقه‌های مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled که در جریان مراسم The Game Awards 2018 به طور رسمی معرفی شده بود، در تاریخ ۳۱ خرداد برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. هنوز خبری از نسخه پی سی بازی نیست اما با توجه به موفقیت ریمستر سه گانه کرش بندیکوت روی این پلتفرم، عرضه بازی برای پی سی چندان دور از انتظار نیست.

در جریان نسل اخیر کنسول‌ها، شاهد ریمستر و حتی بازسازی موفق تعدادی از عناوین نسل‌های گذشته بودیم. شما به عرضه دوباره کدام یک از عناوین قدیمی علاقه‌ دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۴ فروردین ۱۳۹۸

    یادش بخیر کراش
    زمان خودش بهترین بود

مطالب پیشنهادی