ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می‌کنند، از این رو ما در دیجیاتو برای‌تان بهترین ها را گلچین کرده‌ایم. در این چهار مقاله هفت سنگ نوروزی، عناوین جذاب و سرگرم کننده‌ای را معرفی می‌کنیم تا در طول تعطیلات حسابی مشغول‌شان باشید و از تجربه‌شان لذت کافی را ببرید.

تعطیلی‌های عید زمان مناسبی است تا به سفر بروید و در این جور مواقع، خستگی راه می‌تواند لذت گشت و گذار را تا حد زیادی کاهش دهد. در آخرین قسمت از مقالات «راهنمای نوروزی بازی های موبایل» دوباره به سراغ عناوین آفلاینی رفته‌ایم که در مسیرهای طولانی می‌توانند بهترین همدم‌تان باشند.

Kingdom Rush Vengeance

  • بازی آفلاین است

بازی‌های دفاع از قلعه (Tower Defense) به‌خاطر ذات اعتیادآورشان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای طولانی هستند. عناوینی که هنگام تجربه‌شان زمان سریع‌تر از چیزی که انتظار دارید، می‌گذرید. Kingdom Rush Vengeance یکی از گسترده‌ترین عناوین این سبک است؛ همانند بقیه بازی‌های تاور دفنس در اینجا هم هر مرحله دشمنان از مسیرهایی به سمت شما هجوم می‌آورند و باید با ساخت ساختمان‌های دفاعی و هدایت قهرمان‌تان به سمت آن‌ها، مانع نفوذ شخصیت‌های منفی به قلعه‌تان بشوید.

Ironhide Game Studio

Ironhide Game Studio

سازنده: Ironhide قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 693.2 / 643 مگابایت زبان:

مثلث Sonic ،Street of Rage و Comix Zone

  • بازی آفلاین است

در راهنمای نوروزی سال گذشته با عناوین Bully و GTA San Andreas خاطره‌بازی کردیم و برای امسال، این بار به سراغ سه تا از نوستالژی‌ترین‌ بازی‌های کنسول سگا جنسیس رفته‌ایم؛ Sega Forever معدنی طلا برای گیمرهای دهه ۹۰ به‌حساب می‌آید. سگا در قالب این سرویس بازی‌های قدیمی و محبوب خودش را به تلفن‌های هوشمند آورده است.

برخلاف امولاتورها که هر کدام مشکلاتی دارند، Sega Forever با بهبودهای گرافیکی و گزینه‌های بیشتری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد توانسته عملکرد بهتری از خودش به جا بگذارد. فقط یک نکته: بازی‌های این سرویس عمدتا آفلاین هستند ولی برای ذخیره کردن بازی، باید به اینترنت وصل شوید.

Streets of Rage 2 Classic

Streets of Rage 2 Classic

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 146.6 / 46.14 مگابایت زبان:
Comix Zone Classic

Comix Zone Classic

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 147.9 / 46.93 مگابایت زبان:
Sonic the Hedgehog™ Classic

Sonic the Hedgehog™ Classic

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 175.7 / 57.09 مگابایت زبان:

Skyforce Reloaded

  • بازی آفلاین است

اما اگر به دنبال خاطره‌بازی با حال و هوایی مدرن‌تر هستید، Skyforce Reloaded را از دست ندهید. بازی تمام آن چیزهایی که قبلا با اکشن‌های هواپیمایی قدیمی دیده‌ بودیم را دارد و در عین حال با پویایی محیط‌ها، گرافیک استثنایی و آیتم‌های مختلف توانسته رنگ و بویی مدرن‌تر به خودش بگیرد. در این بازی کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید و هر مرحله باید به دشمنان شلیک کنید و مراقب تیرهای آن‌ها هم باشید.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 664 / 284.92 مگابایت زبان:

Dancing Line یا Rolling Sky 2

بازی مسافرت اندروید

  • بازی آفلاین است

وقت‌هایی که نیاز به آرامش دارید، Dancing Line و Rolling Sky 2 با دست گذاشتن روی موسیقی و البته محیط‌های زیبایی که به تصویر می‌کشند می‌توانند برای دقایقی مخاطب را از شلوغی‌های دورش جدا کنند. در دنسینگ لاین هر مرحله شخصیت اصلی مسیری را طی می‌کند و هر وقت که به یک مانعی رسید کافیست روی صفحه ضربه بزنید تا راهش را عوض کند.

رولینگ اسکای 2 اثر تصویر محورتری نسبت به دنسینگ لاین به حساب می‌آید اما همچنان سازنده در قالب یک ماجراجوی موزیکالی، سرعت عکس العمل واکنش مخاطب را به چالش می‌کشد. در این بازی کنترل شخصیتی به بازیکن داده می‌شود و تنها باید او را به خط پایان برساند؛ کاراکتر بازی خودش حرکت می‌کند و در قسمت پایینی صفحه لمسی، باید دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا جهت دویدنش را عوض کند و به موانع برنخورد.

Dancing Line

Dancing Line

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 241.9 / 80.1 مگابایت زبان:
Rolling Sky 2

Rolling Sky 2

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 289.2 مگابایت زبان:

Score! Hero

  • بازی آفلاین است

به لطف گیم‌پلی کاملا مناسب با صفحات لمسی، در هر موقعیتی که باشید Score! Hero می‌تواند از بی‌حوصلگی نجات‌تان بدهد. در این بازی باید با استفاده از ژست‌های حرکتی پاسکاری کنید و وقتی موقعیت را مناسب دید، به حریف گل بزنید. در واقع در Score! Hero خبری از دکمه‌های فراوان برای سرعت، پاس و شوت نیست و بازیکن‌ها هم خودشان حرکت می‌کنند. بنابراین تنها باید با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه لمسی، پاس بدهید و گلزنی کنید.

Score! Hero

Score! Hero

سازنده: First Touch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 132.1 / 99.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    خدا رو شکر اخرین مقاله نوروزی بود چون دیگه داشتم دیوانه میشدم چون واقعا امسال نباید این مقاله هارو میزاشتیم اول از همه اگه بخاین این کارو هم کنید زمان مناسبی براش انتخاب نکردین الان دیگه همه رفتن مسافرت تازه شما دارین بازی معرفی میکنید این مقاله ها باید قبل عید نوشته میشود دوم امسال هر کی هم رفت سفر به فنا رفت همه جایی کشور سیل اومده کسی تو سیل فکر بازی نیست سوم حتی اون های که به سیل برخورد نکردن نصفشون اینترنت ندارن تو مسافرت تا این مقاله هارو بخونن و اینکه این بازی هارو همه میشناختیم و بهتر بود بیشتر بازی های رو خداقال معرفی میکردین که با بلوتوز اون های که تو سفر هستن بتونن با هم بازی کنن یا مثلا بازی برادرز که کاملا دو نفره هست برای سفر خیلی بهتر هستن چچون کسی تنهایی سفر نمیره در کل امید وارم که سال دیگه اگر هم خواستین از این مقاله ها بزارید پیشرفت کنید

مطالب پیشنهادی