ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از تبلت اقتصادی Galaxy Tab A Plus 2019 با پشتیبانی از قلم رونمایی کرد

شرکت سامسونگ به دور از هیاهوی رسانه ای از تبلت اقتصادی جدید Galaxy Tab A Plus 2019 خود رونمایی کرده که با پشتیبانی از قلم هوشمند، گزینه مناسبی برای افرادی است که بودجه لازم برای ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

شرکت سامسونگ به دور از هیاهوی رسانه ای از تبلت اقتصادی جدید Galaxy Tab A Plus 2019 خود رونمایی کرده که با پشتیبانی از قلم هوشمند، گزینه مناسبی برای افرادی است که بودجه لازم برای خرید پرچمداران سری نوت را در اختیار ندارند.

عدم تبلیغات و برگزاری رویداد رسمی برای تبلت اقتصادی جدید نشان می دهد که این محصول چندان برای واحد موبایل سامسونگ با اهمیت نیست و شرکت کره ای بیشتر به منظور تکمیل سبد محصولات خود آن را تولید کرده است.

تبلت اقتصادی

گلکسی تب جدید از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7904 بهره می‌برد

با این حال هرچند Galaxy Tab A Plus 2019 به عنوان عضوی از خانواده A تبلت های سامسونگ برای کاربرانی با بودجه های متوسط به پایین عرضه خواهد شد، مشخصات فنی قابل قبولی داشته و از یک چیپست 8 هسته ای 1.8 گیگاهرتزی اگزینوس 7904 در کنار رم 3 گیگابایتی بهره می برد و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا 512 گیگابایت دیگر قابل ارتقا خواهد بود.

لازم به ذکر است که چیپست مورد اشاره، همان سخت افزاری است که در گوشی میان رده M20 مورد استفاده قرار گرفته و می تواند از یک دوربین 32 مگاپیکسلی هم پشتیبانی کند؛ هرچند تبلت اقتصادی جدید سامسونگ چنین سنسوری نداشته و برای ثبت تصاویر از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ساده بهره می برد.

تبلت اقتصادی

گلکسی تب اِی پلاس 2019 با پشتیبانی از سیم کارت توانایی استفاده از اینترنت 4G LTE را داشته و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی برای 11 ساعت جست و جو در اینترنت (از طریق وای فای یا سیم کارت) کفایت می کند. این تبلت در ضمن به نمایشگر 8 اینچی مجهز شده که از رزولوشن 1200 در 1920 برخوردار است.

گفتنی است سامسونگ در تبلت 325 گرمی خود از اندروید 9 پای بهره برده و طبق پیش بینی ها، قرار است این محصول را با قیمتی در حدود 250 دلار روانه بازار کند.

تبلت اقتصادی تبلت اقتصادی تبلت اقتصادی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی