ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Rage 2 با محوریت آشنایی با قدرت‌های شخصیت اصلی [تماشا کنید]

در جریان رویداد PAX East 2019 تریلر جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شده که ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی این عنوان را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر بار دیگر شاهد حضور شخصیت اصلی بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

در جریان رویداد PAX East 2019 تریلر جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شده که ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی این عنوان را به نمایش می‌گذارد.

در این تریلر بار دیگر شاهد حضور شخصیت اصلی بازی در یک محیط آخرالزمانی و استفاده از اسلحه‌های گوناگون هستیم. طی این عنوان به فهرستی از قدرت‌های گوناگونی دسترسی خواهیم داشت که هر کدام از آن‌ها تاثیر متفاوتی روی ریتم گیم‌پلی خواهند گذاشت. برخی‌ها از این قدرت‌ها سرعت گیم‌پلی را افزایش داده و استفاده از برخی دیگر نیز به استراتژی و صبر بیشتری نیاز دارد.

برای مثال یکی از این قدرت‌ها که در تریلر جدید بازی هم به آن پرداخته می‌شود، مشت سهمگینی است که دشمنان را پراکنده می‌کند. در ضمن شما با پیشرفت در بازی به لگد قدرتمندی دسترسی پیدا خواهید کرد که علاوه بر پرت کردن دشمنان، مقدار زیادی از سلامتی آن‌ها را هم از بین می‌برد.

البته تمام Rage 2 در اکشن سریع خلاصه نشده و شما با دنیای وسیعی روبرو خواهید بود که می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه گوناگونی که در بازی وجود دارند، بین نقاط مختلف آن جابجا شوید. در این نقشه بزرگ، گروه‌های مختلفی پراکنده شده‌اند که اعضای هر کدام از آن‌ها جدا از داشتن ظاهری متفاوت، راه‌های منحصربه فرد خود را برای مبارزه دارند و در نتیجه شما باید روش‌های مختلفی را برای مقابله با آن‌ها تحت نظر داشته باشید.

بر خلاف قسمت اول Rage که وظیفه ساخت آن بر عهده استودیو id Software بود، Rage 2 را استودیو Avalanche خواهد ساخت که بیشتر از همه به خاطر ساخت سری جاست کاز شناخته می‌شود. البته بتسدا به عنوان ناشر بازی اعلام کرده که برای رسیدن به اکشنی هیجان انگیز، استودیو id روی روند ساخت Rage 2 نظارت داشته است.

بازی Rage 2 در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. پیش از این هم تریلر دیگری از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Arshia0017
    Arshia0017 | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    عالیه

  • Arshia0017
    Arshia0017 | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸

    سلام
    خسته نباشید،
    میخواستم بدونم که بازی Rage 2 روی ایکس باکس گیم پس هستش برای دانلود؟!

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۲ فروردین ۱۳۹۸

    مسخرست

مطالب پیشنهادی