ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طولانی ترین مسیر طی شده با چشم بند روی طناب
علمی

رکوردهای گینس: طولانی ترین بندبازی با چشم بند [تماشا کنید]

حرکت میان دو کوه سر به فلک کشیده و بر فراز روخانه ای طویل ابدا برای پابلو سیگنورت جادوگر که توانسته رکورد طولانی ترین بندبازی با چشم بند را در کتاب رکوردهای گینس به نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۱

حرکت میان دو کوه سر به فلک کشیده و بر فراز روخانه ای طویل ابدا برای پابلو سیگنورت جادوگر که توانسته رکورد طولانی ترین بندبازی با چشم بند را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده ابدا کار دشواری نیست.

این مرد فرانسوی در سال گذشته موفق شد مسیری ۴۲۲.۸۲ متری را ظرف تنها ۲۵ دقیقه و ۶.۷ ثانیه در رقابت بین المللی Shimenguan Yangbi Dali چین طی کند و به این موفقیت دست پیدا کند.

طنابی که پابلو سیگنورت روی آن راه رفت میان دو کوه و بر فراز رودخانه ای طویل کشیده شده بود و در ابتدای مسیر ۴۵۹.۲۵ متر از سطح زمین فاصله داشت.طولانی ترین مسیر طی شده با چشم بند روی طناب

البته اشاره کنیم که تدابیر امنتی لازم برای حفظ جان پابلو اتخاذ شده بود تا چنانچه پایش از روی طناب لغزید آسیبی به وی وارد نشود با این حال او موفق شد این مسافت را بدون کمترین مشکلی طی کند.

او که پیش از این ماجراجویی دچار استرس شده بود در این باره گفت:

به طور کلی وقتی چشم هایم بسته است خودم را در یک حباب تصور میکنم و گویی مشغول مدیتیشن هستم. اما حالا با فشاری که روی من قرار دارد صرفا تلاش می کنم از هر گامی که بر می دارم لذت ببرم. فقط به خودم میگویم لذت ببر.

او این ورزش را زمانی شروع کرد که برای پیاده روی به پارک رفته بود و شخصی را در حال انجام این کار مشاهده کرد. از آن زمان پابلو مرتبا مشغول تمرین بوده و برای ثبت رکورد طولانی ترین طناب بازی با چشم بند تلاش نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Payam Alin
    Payam Alin | ۱۲ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا دل وجرات میخواد

مطالب پیشنهادی