ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش بتل رویال Black Ops 4 را رایگان تجربه کنید [تماشا کنید]

اکتیویژن اعلام کرد که کاربران می توانند بخش بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 را تا پایان ماه آپریل (۱۰ اردیبهشت) به صورت رایگان تجربه کنند. طی ماه‌های اخیر، بلک‌اوت به یکی از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

اکتیویژن اعلام کرد که کاربران می توانند بخش بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 را تا پایان ماه آپریل (۱۰ اردیبهشت) به صورت رایگان تجربه کنند.

طی ماه‌های اخیر، بلک‌اوت به یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی بلک آپس 4 تبدیل شده و ظاهرا از این به بعد باید منتظر این بخش در قسمت‌های بعدی کال او دیوتی باشیم. اکتیویژن پیش از این قول داده بود که با عرضه‌ به‌روزرسانی‌های متعدد و نقشه‌های جدید، این بخش را بهتر از گذشته کند.

حال جدا از معرفی نقشه جدید بلک‌اوت یعنی آلکاتراز، کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی می‌توانند هر دو نقشه این بخش را به صورت رایگان تجربه کنند. برای دریافت رایگان بلک‌اوت می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

همان‌طور که از اسم نقشه جدید بلک‌اوت مشخص است، آلکاتراز با الهام از زندانی به همین نام در سانفرانسیسکو طراحی شده و مساحتی کوچک‌تر از نقشه قبلی بلک‌اوت دارد. بازیکنان باید از سلول‌های مخوف و راهروهای ترسناک این زندان گذشته و به عنوان تنها بازمانده از آن خارج شوند.

جدا از اضافه شدن نقشه آلکاتراز، به‌روزرسانی جدید بلک آپس 4 تغییراتی را در دیگر بخش محبوب این بازی یعنی حالت زامبی اعمال می‌کند. سازندگان این بازی در استودیو تری‌آرک قول داده‌اند طی فصل بهار محتوای جدید قابل مشاهده‌ای را به Black Ops 4 اضافه کنند.

اخیرا بازی‌های رایگانی مانند Apex Legends و فورتنایت در سبک بتل رویال موفقیت‌های مالی زیادی را کسب کرده‌اند و ظاهرا اکتیویژن با رایگان کردن بلک‌اوت قصد دارد تا کاربران جدیدی را جذب Black Ops 4 کند. جدا از این موارد، به نظر می‌رسد کار ساخت نسخه بعدی از سری کال او دیوتی توسط استودیو اینفینیتی وارد آغاز شده و این بازی بر خلاف قسمت فعلی از بخش داستانی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی