ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنترلر جدید نینتندو سوییچ با پشتیبانی از چت صوتی معرفی شد

نینتندو با همکاری کمپانی PDP کنترلر جدیدی را برای سوییچ توسعه داده که از قابلیت چت صوتی پشتیبانی می‌کند. از همان زمان عرضه نینتندو سوییچ تا امروز، یکی از خواسته‌های همیشگی کاربران این پلتفرم عرضه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

نینتندو با همکاری کمپانی PDP کنترلر جدیدی را برای سوییچ توسعه داده که از قابلیت چت صوتی پشتیبانی می‌کند.

از همان زمان عرضه نینتندو سوییچ تا امروز، یکی از خواسته‌های همیشگی کاربران این پلتفرم عرضه کنترلری با پشتیبانی از چت صوتی بوده تا برقراری ارتباط با سایر بازیکنان ساده‌تر از گذشته شود. حال، کمپانی PDP از کنترلر جدیدی با نام Faceoff Deluxe Plus رونمایی کرده که این قابلیت را به کنسول هیبریدی نینتندو اضافه می‌کند.

این کنترلر از یک خروجی جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد که امکان اتصال هدفون را برای کاربر فراهم خواهد کرد تا دیگر برای انجام این کار نیازی به اپلیکیشن موبایل چت نینتندو نباشد. جدا از این قضیه، می‌توان ۲ دکمه‌ی کنترلر ذکر شده را به دلخواه شخصی سازی کرد.

Faceoff Deluxe Plus از کیت توسعه نرم‌افزار کمپانی Vivox استفاده خواهد کرد که بیشتر از همه به خاطر طراحی سیستم چت فورتنایت شناخته می‌شود. پیش‌خرید این کنترلر از روز ۱۱ اردیبهشت با قیمت ۲۵ دلار و در ۲ رنگ قرمز و بنفش آغاز خواهد شد و باید منتظر عرضه رسمی آن در تابستان آتی باشیم.

چت صوتی

پیش از این، نینتندو از قابلیت تماس صوتی با استفاده از گوشی‌ها دفاع کرده بود و حال به نظر می‌رسد این کمپانی از تصمیم قبلی خود کوتاه آمده و مانند سایر کنسول‌های این نسل شاهد پشتیبانی مستقیم نینتندو سوییچ از چت صوتی خواهیم بود.

طی ماه‌های اخیر همواره نینتندو سعی کرده تا با اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به سوییچ، تجربه آنلاین کاربران خود را ارتقا دهد. در همین راستا، پیش از این هم امکان پشتیبانی از عناوین شناخته شده کنسول NES به نینتندو سوییچ اضافه شده بود.

جدا از این موارد، انتظار می‌رود نینتندو در آینده‌ای نزدیک ۲ مدل متفاوت از سوییچ را معرفی کند. ظاهرا یکی از این مدل‌ها مخصوص کاربران حرفه‌ای ساخته شده و دیگری نیز با حذف داک، قیمتی ارزان‌تر از مدل فعلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی