ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ایکس
تکنولوژی

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت ایکس [تماشا کنید]

نمایشگاه MWC امسال، جایی بود که غول‌های سازنده گوشی‌ هوشمند فناوری ساخت گوشی‌های تاشو خود را به رخ رقبایشان کشیدند. سامسونگ با گلکسی فولد وارد میدان شد که از طریق یک لولا، نمایشگرش به سمت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۱

نمایشگاه MWC امسال، جایی بود که غول‌های سازنده گوشی‌ هوشمند فناوری ساخت گوشی‌های تاشو خود را به رخ رقبایشان کشیدند. سامسونگ با گلکسی فولد وارد میدان شد که از طریق یک لولا، نمایشگرش به سمت داخل خم می‌شود. اما هواوی رویه متفاوتی در پیش گرفته بود.

گوشی تاشوی هواوی موسوم به میت ایکس، بر خلاف سامسونگ به سمت خارج خم می‌شود تا در نوع خودش بی‌نظیر باشد. میت ایکس در حالت باز، از یک نمایشگر فول ویوی ۸ اینچی اولد با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۴۸ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ بهره می برد.

میت ایکس

اما پس از بستن لولا صفحه نمایش به دو بخش ۶.۳۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۸۹۲ پیکسل و ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۴۸ پیکسل تقسیم خواهد شد. نمایشگر ۶.۳۸ اینچی که پنل ثانویه محسوب می شود در کنار لولا قرار گرفته و در نهایت کل دستگاه حالت متقارن به خود خواهد گرفت.

البته به نظر می‌رسد که همین سیستم تا شدن گوشی به سمت خارج، مشکلاتی را هم به همراه داشته. به عنوان مثال، افرادی که کار با این گوشی را تجربه کرده‌اند می‌گویند که خط تای نمایشگر در معرض نور آفتاب به وضوح مشخص است که این می‌تواند یکی از نقاط ضعف میت ایکس برشمرده شود.

از خصوصیات برجسته این گوشی هوشمند تاشو می‌توان به پردازنده کایرین ۹۸۰، ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، مودم 5G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت هواوی میت ایکس ۲۲۹۹ یورو (تقریبا معادل ۲۵۰۰ دلار آمریکا) اعلام شده و قرار است طی تابستان سال جاری روانه بازار گردد. وبسایت جی اس ام آرنا به تازگی ویدیوی پیش‌نمایشی از میت ایکس تهیه کرده که در آن به خوبی با خصوصیات این گوشی تاشو آشنا خواهید شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    زحمت یه زیرنویسو حداقل به خودتون میدادید ...

    • Mobin
      Mobin | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

      زحمت بکش زبان یاد بگیر جای ایراد از بقیه گرفتن

      • Abolfazl Mandi
        Abolfazl Mandi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

        این سایت یه سایته با زبان فارسی واسه ایرانیاوو فارسی زبانا
        اگه به انگلیسی مسلط بودم که اینجا نبودم میرفتم سایت GsmArena
        در ضمن شما حرف نزنی نمیگن لالی

مطالب پیشنهادی