ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی A90 حضور دوربین چرخنده را تایید می‌کنند [تماشا کنید]

در حال حاضر می‌دانیم که گلکسی A90 از یک دوربین جهنده بهره می‌برد. حال رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا باید منتظر یک دوربین چرخنده که قابلیت تبدیل به دوربین ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

در حال حاضر می‌دانیم که گلکسی A90 از یک دوربین جهنده بهره می‌برد. حال رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا باید منتظر یک دوربین چرخنده که قابلیت تبدیل به دوربین سلفی را دارد هم باشیم.

اکانت توییتر IceUniverse که بیشتر از همه به خاطر افشای اطلاعات گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود، حضور دوربین چرخشی در گلکسی A90 را تقریبا قطعی می‌داند. پیش از این هم صفحه OnLeaks توییت کرده بود که گلکسی A90 دارای یک دوربین کشویی و چرخنده خواهد بود.

در نتیجه استفاده از چنین قابلیتی، صفحه نمایش بدون بریدگی این گوشی از داشتن یک دوربین سلفی جداگانه بی نیاز خواهد شد. گلکسی A90، تنها گوشی سامسونگ بدون حفره در صفحه نمایشگر خود نیست و گلکسی اس 9 و اس 8 نیز از نظر فنی چنین وضعیتی داشتند؛ با این تفاوت که در دو پرچمدار سابق سامسونگ حاشیه‌هایی در بالا و پایین نمایشگر گوشی دیده می شد.

همچنین با توجه به حضور دوربین چرخنده در این گوشی دیگر نباید منتظر قابلیت اسکن چهره برای باز کردن قفل نمایشگر باشیم یا حداقل در صورت حضور چنین قابلیتی، روند انجام آن بسیار کند خواهد بود. در عوض، گلکسی A90 دارای یک حسگر اثر انگشت درون نمایشگر خواهد بود.

در ضمن و با توجه به این ویدیو، دوربین‌های چرخنده گلکسی A90 در هنگام عدم استفاده پوشانده خواهند شد که این قضیه یک امتیاز مثبت در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربر محسوب می‌شود.

در همین راستا، مدتی پیش هم سایت سامسونگ اندونزی به بدون بریدگی بودن نمایشگر گلکسی A90 اشاره کرده بود. به طور کلی به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی‌های میان‌رده متنوع، جایگاه خود به عنوان پرفروش‌ترین برند دنیای گوشی‌های هوشمند را حفظ کند. این کمپانی مدتی پیش ۲ گوشی دیگر از سری A یعنی گلکسی A30 و A50 را معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin M
    Amin M | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا فکر مبتکرانه بود امیدوارم در بلند مدت هم کارکرد خودش و از دست نده و دوربین بخاطر حرکتی که داره دچار مشکل سخت افزاری نشه

مطالب پیشنهادی