ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۱۱ دقیقه از گیم‌پلی هیجان انگیز Rage 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

طی ماه‌های اخیر شاهد انتشار تریلرهای متعددی از بازی Rage 2 بودیم که جدیدترین آن‌ها به طور ویژه‌ای روی سیستم رانندگی و محیط آخرالزمانی این عنوان تمرکز دارد. رانندگی در قسمت اول Rage یکی از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

طی ماه‌های اخیر شاهد انتشار تریلرهای متعددی از بازی Rage 2 بودیم که جدیدترین آن‌ها به طور ویژه‌ای روی سیستم رانندگی و محیط آخرالزمانی این عنوان تمرکز دارد.

رانندگی در قسمت اول Rage یکی از بخش‌های جانبی بازی بود و شما حتی قادر به شرکت در مسابقات سرعت بودید. حال به نظر می‌رسد که این بخش در Rage 2 از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار خواهد بود و با لیست بلندی از وسایل نقلیه گوناگون طرف خواهیم بود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند.

برای مثال بالگردهای پیشرفته‌ای در Rage 2 حضور خواهند داشت که برای جابجایی سریع‌ بین مناطق بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کنار این بالگردها، تانک‌های سنگینی هم حضور دارند که برای از بین بردن دشمنان در میدان نبرد کاربرد زیادی دارند.

علاوه بر وسایل نقلیه، در Rage 2 با فهرستی طولانی از سلاح‌های گوناگون طرف خواهیم بود. این سلاح‌ها تا اندازه‌ زیادی قابل شخصی سازی بوده و شما می‌توانید المان‌های مختلفی را به آن‌ها اضافه کنید. کنار تفنگ‌ها، شخصیت اصلی بازی از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای بهره خواهد برد که در نبردهای شلوغ Rage 2 حسابی به کارتان خواهد آمد.

نقشه بازی نیز وسعت بیشتری نسبت به گذشته دارد و می‌توانید با گشت و گذار در محیط بازی و سفر به بخش‌های مختلف آن، کاراکتر خود را برای حضور در میدان جنگ آماده کنید. همچنین منابع مختلفی در دنیای Rage 2 پراکنده شده‌اند که به دست آوردن آن‌ها کار شما را برای رسیدن به سلاح‌ها و آیتم‌های جدید آسان خواهد کرد.

بازی Rage 2 در تاریخ ۲۴ اردیبهشت آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. پیش از این هم تریلر دیگری از اکشن سریع این عنوان منتشر شده بود که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • virgool
    virgool | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    ویدئو ها در حالت افقی نمایش نمیده

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    لطفا لینک یوتیوب رو هم بزارین

مطالب پیشنهادی