ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته‌ VIP چیلیوری
تکنولوژی

بسته‌ VIP چیلیوری با تخفیف‌ ویژه برای کاربران پرمصرف

چیلیوری با ارائه بسته‌های VIP در ابتدای سال خبر خوشی به کاربران پرمصرف داد. در بسته‌های تخفیف VIP کاربران با پرداخت ۱۹ هزار تومان می‌توانند تا ۹۰ هزار تومان از ۱۰ سفارش خود تخفیف بگیرند. البته قیمت ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۰

چیلیوری با ارائه بسته‌های VIP در ابتدای سال خبر خوشی به کاربران پرمصرف داد. در بسته‌های تخفیف VIP کاربران با پرداخت ۱۹ هزار تومان می‌توانند تا ۹۰ هزار تومان از ۱۰ سفارش خود تخفیف بگیرند. البته قیمت خرید این بسته برای اولین بار ۵۰ درصد تخفیف دارد.

برای کارمندان یا آن دسته از افراد که مجبور هستند در طول هفته چند وعده غذایی را از بیرون خانه تهیه کنند، سفارش غذا از اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین مانند چیلیوری بسیار متداول است. البته در این میان داشتن کد تخفیف هم اهمیت زیادی دارد مخصوصا حالا که قیمت مواد غذایی با افزایش همراه بوده است. چیلیوری برای مناسبت‌های مختلف یا در طرح‌های مختلف کدهای تخفیف به کاربران خود ارائه می‌کرد اما حالا بسته‌ای در نظر گرفته که مشتریان این اپلیکشین می‌توانند با خرید آن از تخفیف تا ۹۰ هزار تومان استفاده کنند.

بسته‌ VIP چیلیوری

هزینه خرید بسته ۱۹ هزار تومان است و برای ۱۰ سفارش در یک ماه اعتبار دارد. این بسته شامل ۲۰ درصد تخفیف تا سقف ۳۰ هزار تومان سفارش و ارسال رایگان هر سفارش تا سقف ۳ هزار تومان است. بنابراین کاربران VIP  چیلیوری تا سقف ۹۰ هزار تومان تخفیف خواهند گرفت. ضمن آنکه چیلیوری پشتیبانی ویژه‌ای برای کاربران VIP خود در نظر گرفته است به این صورت که اگر مشکلی برای کاربر به وجود بیاید و با پشتیبانی تماس بگیرد در صف انتظار معطل نخواهد شد.

اگر تصمیم دارید که از کاربران VIP چیلیوری باشید می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و بسته را برای اولین بار با کد تخفیف ۵۰ درصدی FIRSTPACKAGE خریداری کنید.

نکته مهمی که باید در خرید این بسته‌ به آن توجه کنید این است که بسته برای یک ماه اعتبار خواهد داشت و از زمان خرید بسته فعال خواهد شد. پس حتما زمان خرید و انقضا بسته تخفیف VIP خود را به یاد داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی