عنوان Dragon Age 4 احتمالا یک بازی تماماً آنلاین خواهد بود

گزارش جدیدی از سایت کوتاکو منتشر شده که از احتمال تبدیل شدن Dragon Age 4 به عنوانی تماما آنلاین می‌گوید.

در این گزارش آمده که احتمالا در Dragon Age 4 با دنیای کوچک‌تر نسبت به قسمت پیشین این مجموعه یعنی Dragon Age: Inquisition طرف خواهیم بود و سیستم ماموریت‌های بازی نیز نسبت به قسمت‌های قبلی سری دراگون ایج متفاوت خواهد بود.

به این معنا که این بازی با استانداردهای فعلی الکترونیک آرتز هماهنگ می‌شود و احتمالا با یک بازی سرویس محور طرف خواهیم بود که با عرضه محتوای پولی و دیگر المان‌های عناوین این چنینی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای تا مدت زیادی پشتیبانی خواهد شد. در ادامه این گزارش گفته شده که دراگون ایج بعدی از نظر ساختار گیلم‌پلی و سیستم درآمدی به آخرین ساخته بایوور یعنی Anthem شباهت زیادی خواهد داشت.

این موضوع از آن‌جایی نگران کننده‌تر می‌شود که یکی از کارگردان‌های اصلی سری دراگون ایج یعنی مایک لایدلو به هنگام آغاز پروژه جدید این سری بایوور را ترک کرد. البته کیسی هادسون به عنوان مدیرعامل این استودیو در اوایل سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که Dragon Age بعدی یک بازی داستان و شخصیت محور خواهد بود.

در هر صورت، مطمئن هستیم که Dragon Age 4 فعلا در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. برخی از کارمندان بایوور برای توصیف این بازی از عبارت «Anthem به همراه اژدها» استفاده کرده‌اند و برخی دیگر اعتقاد دارند که شباهتی بین این دو عنوان وجود ندارد. منبع دیگری به کوتاکو گفته که بازی تمرکز ویژه‌ای روی بخش داستانی خواهد داشت و در کنار آن باید منتظر پشتیبانی بایوور از بخش آنلاین با عرضه بسته‌های الحاقی گوناگون باشیم.

آیا با تبدیل دراگون ایج بعدی به یک بازی آنلاین و سرویس محور موافق هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع:
Kotaku
برچسب ها

مطالب مرتبط

سری فیفا شاید دیگر به صورت سالانه عرضه نشود

اگر از طرفداران بازی های ورزشی باشید حتماْ‌ از انتشار نسخه جدید این بازی ها به صورت سالانه در انتهای تابستان هر سال، مطلع خواهید بود. بسیاری از این بازی های سالانه، تغییرات چندانی با قسمت قبلی خود نداشته و همیشه، ارزش خرید ندارند. حال اگر شما قصد استفاده از همان نسخه فعلی بازی ورزشی خود... ادامه مطلب

تریلر بخش چندنفره و تک نفره بازی Titanfall 2 به نمایش در آمد [تماشا کنید]

در حالی که این مطلب نوشته می شود، کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 امسال در جریان است و لحظاتی پیش گیم پلی بخش تک نفره و چندنفره بازی Titanfall 2 به صورت رسمی به نمایش درآمد. همان طور که می توانستیم پیش بینی کنیم، نسخه دوم بازی Titanfall قرار است در کنار بخش چندنفره،... ادامه مطلب

عاقبت اعتیاد به فیفا؛ یک فیفاباز در دو سال ۱۶ هزار دلار هزینه کرد

یکی از کاربران فیفا با توجه به قانون حفاظت از اطلاعات، درخواست به دست آوردن اطلاعاتی که الکترونیک آرتز از او جمع آوری کرده را داد و به بیشتر از 100 صفحه از آن دست یافت. این قانون از ماه گذشته در سرتاسر اروپا به اجرا درآمد و این امکان را به شهروندان اتحادیه اروپا... ادامه مطلب

نسخه دنباله Star Wars Battlefront تا دو هفته دیگر رونمایی می شود

طی ماه ژانویه گذشته بود که اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز در بیانیه ای به سهام داران، خبر از عرضه نسخه دنباله Star Wars: Battlefront در سال جاری میلادی داد. بتلفرانت 2 قرار است در «فصل تعطیلات» به بازار عرضه شود و در این صورت، باید در بازه زمانی سپتامبر الی دسامبر منتظر آن... ادامه مطلب

کدام شرکت ها برای Nintendo Switch بازی خواهند ساخت

یکی از اصلی ترین مشکلات نینتندو با کنسول نه چندان محبوب Wii U، پشتیبانی نرم افزاری ضعیف کمپانی های شخص ثالث از آن بود. نینتندو همواره شهرت زیادی در قبال توسعه و عرضه عناوین انحصاری خود داشته، اما طی سال های اخیر، ژاپنی ها در جلب توجه شرکا چندان موفق عمل نکردند و همین مسئله،... ادامه مطلب

بررسی بازی FIFA 2016؛ سایه ی سنگین رئالیسم

عرضه ی نسخه های مختلف بازی های ویدئویی به صورت سالانه، کار چندان ساده ای نیست. منظورم این است که به سری بازی هایی چون کال آو دیوتی یا اساسینز کرید نگاه کنید. سال ها پیش این سری بازی و بسیاری دیگر بازی های مشابه، در چه جایگاهی بودند و حالا کجا هستند؟ عرضه ی... ادامه مطلب

نظرات ۴

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x